آغاز سال تحصیلی برای یک میلیون و ۶۳۰ هزار دانش‌آموز کلاس اولی

تهران (پانا) - سرپرست وزارت آموزش و پرورش در مراسم روز غنچه‌ها و شکوفه‌ها برای دانش‌آموزان آرزوی سلامتی کرد و گفت امیدواریم هر روز حضور دانش‌آموزان در مدارس پررنگ‌تر شود.

کد مطلب: ۱۲۱۶۲۵۷
لینک کوتاه کپی شد
آغاز سال تحصیلی برای یک میلیون و ۶۳۰ هزار دانش‌آموز کلاس اولی

علیرضا کاظمی صبح روز ۵شنبه اول مهرماه ۱۴۰۰ در مراسم جشن غنچه‌ها و شکوفه‌ها در دبستان منیره عاصمی منطقه 9 تهران ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس با بیان اینکه به نمایندگی از یک میلیون و ۶۳۰ هزار دانش‌آموز پایه اول، آغاز سال تحصیلی را به همه تبریک می‌گویم اظهار کرد: امیدواریم حضور شما در فضاهای مدارس هر روز پررنگ تر شود و بتوانیم با مهار کرونا و رعایت پروتکل‌های بهداشتی از این فضاها بیشتر استفاده کنیم.

وی ضمن تشکر از معلمان مدارس افزود: روزهای بسیار سختی را پشت سر گذاشتیم و تلاش کردیم تا امر آموزش و پرورش را دنبال کنیم خرسندیم بعد از ۲ سال زمینه حضور دانش‌آموزان مهیا شده است.

کاظمی بیان کرد آموزش و پرورش زمینه‌های لازم را برای استمرار آموزش و پرورش و تضمین سلامت دانش‌آموزان فراهم کرده است. ما تلاش داریم امسال آموزش با کیفیت‌تری را ارائه دهیم.

سرپرست وزارت آموزش و پرورش افزود: تلاش داریم از طریق مدرسه تلویزیونی و شاد همچنین حضور دانش‌آموزان پیوند دانش‌آموزان را با مدرسه برقرار کنیم.

وی با بیان اینکه در دوران کرونا تعلیم و تربیت خسارت بالایی دید گفت: دانش‌آموزان در کنار هم تربیت را یاد می‌گیرند امیدوارم بتوانیم امسال آرام و تدریجی زمینه حضور دانش‌آموزان را فراهم کنیم.

گفتنی است در روز شکوفه‌ها و غنچه‌ها و در این مراسم زنگ مدرسه برای نوآموزان و دانش‌آموزان ابتدایی نواخته شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار