کارگردان فیلم سینمایی دکتر جیم و آقای واو:

حمایت مجموعه دادگستری کرمان از هنر، عامل دلگرم‌کننده ای برای هنرمندان است

کرمان(پانا) - کارگردان فیلم سینمایی «دکتر جیم و آقای واو» تاکید کرد مشارکت و حمایت دادگستری و معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان کرمان از فعالیت‌های فرهنگی و ساخت این فیلم سینمایی، عاملی دلگرم‌کننده برای سایر هنرمندان و سینماگران شده است.

کد مطلب: ۱۲۱۵۰۳۰
لینک کوتاه کپی شد
حمایت مجموعه دادگستری کرمان از هنر، عامل دلگرم‌کننده ای برای هنرمندان است

به گزارش روابط عمومی دادگستری استان کرمان، مسعود اشجعی، در نشست با معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان کرمان که به مناسبت روز ملی سینما برگزار شد، اظهار کرد: از آنجا که هنر همواره به دنبال عدالت بوده و متولی عدالت نیز دادگستری است، به همین جهت تاکنون بازتاب خوبی از این فیلم در بین هنرمندان مشاهده شده و دید عملیاتی مجموعه دادگستری و معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان کرمان در ساخت این فیلم بسیار کمک کننده بوده و احساس بسیار خوبی از این تعامل و مشارکت ایجاد شده است.

این کارگردان کرمانی بیان کرد: امیدواریم با همدلی دولت جدید، قوه قضاییه و مجلس، دورنمای روشن و امیدوار کننده ای برای هنرمندان کشور ایجاد شود تا عدالت خواهی پر رنگ تر از همیشه و در قالب سینما و هنر دنبال و بیان شود.

اشجعی گفت: فیلم سینمایی دکتر جیم و آقای واو، مجازات‌های جایگزین حبس و کنترل خشم را در قالب طنز بیان کرده و بیننده را با رویه جذابی با داستان همراه می کند، همچنین در این فیلم طبق ایده و دغدغه همایون همتی، به عنوان مجری طرح، به بخش مهمی از فرهنگ و هنر و سابقه کرمان یعنی قالی کرمان نیز اشاره شده است.

وی با اشاره به اینکه فیلم نامه فیلم سینمایی دکتر جیم و آقای واو، به بخشی از معضلات استان کرمان مانند بیکاری و جرایم پرداخته و روحیه عدالت خواهی را بالا می برد، یادآور شد: تصویربرداری این فیلم در لوکیشن های متعدد انجام شده و به اتمام رسیده است و نیمه اول آبان ماه آماده اکران است.

یادآوری می شود: این فیلم در ژانر کمدی اجتماعی و با هدف پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی ناشی از خشم و همچنین معرفی و برجسته کردن قانون مجازات های جایگزین حبس در سیستم قضایی کشور، با حضور هنرمندان کشوری و بومی استان تولید شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار