مدیر آموزش و پرورش شهرستان مارگون ؛

خبرگزاری پانا، امین وزارت آموزش و پرورش و تنها صدای رسای دانش آموزان کشور است

مارگون (پانا) - آیین تجلیل از خبرنگاران دانش آموز شهرستان مارگون در اداره آموزش و پرورش این شهرستان با حضور رئیس آموزش و پرورش شهرستان مارگون، معاون پرورشی و جمعی از خبرنگاران دانش آموز و کارکنان این اداره برگزار شد.

کد مطلب: ۱۲۱۲۸۲۹
لینک کوتاه کپی شد
خبرگزاری پانا، امین وزارت آموزش و پرورش و تنها صدای رسای دانش آموزان کشور است

مدیر آموزش و پرورش شهرستان مارگون در این جلسه گفت: دانش آموزان خبرنگار تلاش می کنند با توانمندسازی سایر دانش آموزان در مهارت های اجتماعی سواد رسانه ای، جرأت مندی، مشارکت پذیری و سخنوری آموزش و پرورش کشور را در تحقق ساحت تربیت اجتماعی که در سند تحول بنیادین و توصیه های مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب ارائه شده است یاری کنند و با همت و تلاش های خود در نشر اخبار آموزش و پرورش فعال هستند.

دارا رامشگر افزود: خبرگزاری پانا، امین وزارت آموزش و پرورش و تنها صدای رسای دانش آموزان کشور است که در دل نهاد تربیتی سازمان دانش آموزی و با نگاه تربیتی فرهنگی فعالیت می‌کنند.

رامشگر ادامه داد: در سال گذشته برای مربیان و دانش آموزان استان کلاس های آموزش خبرنویسی، مصاحبه و گزارش نویسی برگزار شد و به آن ها گواهینامه و کارت خبرنگاری ارائه شد و در این جلسه سعی شده از خبرنگاران فعال با اهداء کارت هدیه تقدیر شود.

در ادامه این مراسم از سه نفر دانش آموز خبرنگار خبرگزاری پانا در شهرستان مارگون( به نام های غزل سعادت، هستی الیاسی زاده و مریم انصاری) تقدیر به عمل آمد.

خبرنگار دانش آموز: غزل سعادت

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار