شرایط جهش تحصیلی از پایه‌های ابتدایی مهیا است

خرم آباد(پانا)- درحاشیه بازدید از پایگاه سنجش سلامت جسمانی و آمادگی تحصیلی نوآموزان بدو ورود به دبستان استثنایی تربیت خرم آباد، رییس آموزش وپرورش استثنایی استان از نوبت گیری ۳۱۳۳۶ نوآموز بدو ورود به دبستان و ۲۲۱ نفرمتقاضی جهش تحصیلی دراستان خبر داد.

کد مطلب: ۱۲۰۸۰۴۵
لینک کوتاه کپی شد
شرایط جهش تحصیلی از پایه‌های ابتدایی مهیا است

به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش استثنایی لرستان،امیر اسماعیلی رییس آموزش وپرورش استثنایی استان در بازدید از پایگاه سنجش مدرسه استثنایی تربیت شهر خرم آباد با اعلام این خبر گفت: از آغاز برنامه سنجش سلامت جسمانی و آمادگی تحصیلی نو آموزان بدو ورود به دبستان استان تاکنون ۳۱۳۳۶ نوآموز نوبت گیری کرده اند که از این تعداد ۲۵ هزار و۲۰۹ نوآموز بدو ورود به دبستان با رعایت پروتکل های بهداشتی و بر اساس نوبت ارزیابی شده است.

رئیس آموزش وپرورش استثنایی استان در این بازدید از نزدیک در جریان روند ارزیابی نوآموزان بدو ورود به دبستان این پایگاه قرار گرفت.

همچنین وی در جریان بازدید از روند ارزیابی متقاضیان جهش تحصیلی با اشاره به جهش تحصیلی از پایه های اول به سوم، دوم به چهارم ،سوم به پنجم و چهارم به ششم امکان پذیر است، تصریح کرد: کار ارزیابی دانش آموزان متقاضی جهش تحصیلی از ۱۳ مردادماه در استان آغاز شده و تا ۲ شهریور ماه ادامه خواهد داشت.

اسماعیلی ادامه داد: دانش آموزانی که در ارزیابی جهش تحصیلی آموزش وپرورش استثنایی استان شرکت می کنند علاوه بر گذراندن آزمون هوش بایستی در آزمون شهریورماه پایه بالاتر شرکت و نمره قبولی را کسب کند.

این مقام مسئول در پایان گفت: تاکنون ۲۲۱ نفر متقاضی جهش تحصیلی ثبت نام کرده‌اند که از این تعداد ۲۰۰ نفر از متقاضیان جهش تحصیلی استان مورد ارزیابی قرار گرفته اند.

گفتنی است در ادامه این سلسله بازدیدها از پایگاه سنجش سلامت جسمانی و آمادگی تحصیلی نوآموزان بدو ورود به دبستان مدرسه معرفت هم توسط رییس اداره و کارشناس تشخیص و پیشگیری آموزش وپرورش استان بازدید بعمل آمد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار