تقدیر مدیر کل آموزش و پرورش استان از اداره کل امور زندان­ها و اقدامات تأمینی و تربیتی

زنجان (پانا)- جلسه مشترک معاونت سواد آموزی استان و اداره کل زندان ها در راستای آموزش دوره­های سواد آموزی برگزار شد.

کد مطلب: ۱۲۰۷۷۵۳
لینک کوتاه کپی شد
تقدیر مدیر کل آموزش و پرورش استان از اداره کل امور زندان­ها و اقدامات تأمینی و تربیتی

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش وپرورش استان زنجان ، در جلسه مشترک معاونت سواد آموزی استان و اداره کل زندان ها، علی حیاتی معاون سواد آموزی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان ضمن اشاره به اهمیت سواد و دانایی در کاهش آسیب های اجتماعی با اهدای لوح سپاس از همکاری ارزشمند این اداره در جذب و نگهداشت مددجویان بی سواد و کم سواد زندان ها به منظور آموزش دوره­ های سواد آموزی و اختصاص فرصت دوم آموزشی به نیابت از مدیر کل آموزش و پرورش استان تجلیل به عمل آورد.

وی آمادگی کامل مجموعه نهضت سواد آموزی استان را در همراهی و همکاری با زندانهای استان جهت انجام برنامه های سواد آموزی اعلام نمود.

همچنین حجت الاسلام بنیادی سرپرست اداره کل زندان های استان ضمن اشاره به تفاوت‌های آموزش و سواد آموزی در زمان طاغوت و بعد از انقلاب گفت: روند سواد آموزی از اول انقلاب با تشکیل نهضت سوادآموزی مسیر صعودی و قابل محسوسی را تجربه کرده است که بحمدالله امروز شاهد به حداقل رسیدن آمار بی سوادان در جامعه هستیم.

وی افزود: امر آموزش و تحصیل از افتخارات نظام مقدس جمهوری اسلامی بوده و زیربنای توسعه در جامعه است.

سرپرست زندان های استان ضمن قدردانی از همکاری‌های بی‌شائبه مسئولین نهضت سوادآموزی استان تصریح کرد: با برنامه‌ریزی و برگزاری جلسات کارشناسی مشترک دو اداره، زندانیان بی‌سواد در سطح زندانهای استان می بایست در کلاسهای نهضت سوادآموزی شرکت و سایر زندانیان واجد شرایط نیز در دوره‌های انتقال و تحکیم ثبت نام شود.

در این ویدئو کنفرانس سازمان نهضت سواد آموزی عملکرد مثبت معاونت سواد آموزی استان زنجان در جذب و ثبت نام مددجویان زندان ها را بیان کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار