تجلیل از دانش‌آموزان دختر به‌ مناسبت میلاد حضرت معصومه (س) در شیراز

شیراز(پانا) -مدیرکل آموزش و پرورش فارس ضمن برگزاری جلسه هم‌اندیشی با نمایندگان دختر مجلس دانش‌آموزی نواحی چهارگانه شیراز، به مناسبت روز دختر از آنها تقدیر کرد.

کد مطلب: ۱۱۹۴۰۸۱
لینک کوتاه کپی شد
تجلیل از دانش‌آموزان دختر  به‌ مناسبت میلاد حضرت معصومه (س) در شیراز

فرهاد اسماعیلی امروز در جمع دانش‌آموزان دختر نمونه در فعالیت‌های دانش‌آموزی، با اشاره به دو تن از زنان برجسته جهان،مریم میرزاخانی و پروین اعتصامی گفت: هردو این بانوان منظر تلاش و پشت کار و موفقیت دختران ایران زمین هستند.
اسماعیلی با بیان اینکه دختران امروز مادران فردا هستند ادامه داد: باید در امر تربیت به والدین و دانش‌آموزان آگاهی بخشی‌های لازم را در محیط مدرسه بدهیم تا با استمرار، تربیت‌ درست به یک فرهنگ در جامعه تبدیل شود.
او افزود: برای ایجاد تغییرات و پیشرفت در مسائل تربیتی و آموزشی نباید منتظر دیگران باشیم. ما در کنار دانش‌آموزان هستیم تا با ظرفیت‌های موجود در همین فضا به تعیین زیرساخت‌های لازم بپردازیم.
مشاور امور بانوان اداره کل آموزش و پرورش فارس نیز با تأکید بر اهمیت نقش دختران در جامعه اظهار کرد: حضور روزافزون دختران در تمامی عرصه‌ها ثابت می‌کند که باید بیش از حال حاضر برای دختران در جامعه برنامه‌ریزی شود.
طاهره بی‌نیاز گفت: دختران ما در حال و آینده مسیر موفقیت را در زمینه‌های علمی،هنری و دیگر عرصه‌ها بیش از پیش طی خواهند کرد.
رئیس سازمان دانش‌آموزی فارس نیز در این دیدار افزود: در سازمان دانش‌آموزی وظیفه ما این است که کاری کنیم راه برای فعالیت و شکوفایی دانش‌آموزان و دختران باز شود و امیدواریم که سال به سال بتوانیم در مسیر رشد دختران گام های بیشتری برداریم.
امیداسماعیلی افزود: دختران ما توانایی این را دارند که با کارهای بالفعل و استعدادهایشان، تلاش کنند تا فضا را برای درخشش خود آماده کنند.
اسماعیلی با اشاره به حضور گسترده دختران در فعالیت‌های دانش‌آموزی اظهار کرد: در سازمان دانش‌آموزی امسال حدود ۱۲۴ هزار عضو تشکیلات پیشتازان داشتیم که ۹۰ هزار نفر از این آمار دختران استان بودند.
به گفته او در بحث خبرگزاری پانا ، مسابقات رویش و مناظره دانش‌آموزی نیز بخش زیادی از شرکت کنندگان، دختران هستند.

در این دیدار که به مناسبت دهه کرامت و روز دختر برگزار شده بود از جمعی از دختران دانش‌آموز که در فعالیت‌های دانش‌آموزی برجسته بودند تقدیر شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار