فاطمه زارعی*

انتخاب اصلح، آینده بهتر

برنامه ها و تبلیغات کاندیداها در عرصه انتخابات می‌تواند در حضور مردم پای صندوق‌های رأی تاثیر بسزایی داشته باشد.

کد مطلب: ۱۱۹۳۰۲۸
لینک کوتاه کپی شد
انتخاب اصلح، آینده بهتر

شکی نیست که مردم باید افراد را بشناسند تا سبک سنگین کرده و اصلح را انتخاب کنند و لازمه کار بر این است که اشخاص برای جامعه شناخته شوند و با تبلیغات درست خود را بدون دروغ به مردم معرفی کنند. پس کسی که به این عرصه ورود می‌کند نباید قولی دهد که نتواند آن را اجرا کند و باید برنامه هایش با توجه به واقعیت موجود جامعه باشد. همچنین کاندیداها باید با مردم شفاف باشند و اعتقاد راسخ به این موضوع داشته باشند که نظام ما می‌تواند در هر عرصه ای بدون تکیه بر شرق و غرب و با تکیه بر سرمایه های داخلی قله های پیشرفت و افتخار را فتح کند.

در چنین شرایطی لازم است نامزدهای انتخاباتی با تدبیر و دوراندیشی در صحنه تبلیغات انتخاباتی بهانه ای به دست دشمنان ندهند و بر اساس ضوابط و مقررات قانونی و موازین اخلاقی به ارائه برنامه های انتخاباتی خود به مردم اقدام کنند و از دادن وعده های دروغین به مردم بپرهیزند. رفتن و شرکت در انتخابات یک بیعت است و انتخاب رئیس جمهور صالح نیز یک بیعت در امور مسلمین محسوب می‌شود. اگر کسی نخواهد در سرنوشت خودش و جامعه ای که در آن عزت و آرامش تعریف شده، مشارکت داشته باشد، نباید انتظاری برای تحقق خواسته هایش داشته باشد. هرچند کشور ما دچار مشکلات زیادی است، اما هیچ گاه این مشکلات نباید مانع حضور مردم در صحنه انتخاباتی باشد چرا که با حضور مسئولانه و انتخاب فرد اصلح می‌توانیم بسیاری از دغدغه های جامعه را برطرف کنیم.

در آخر همه وظیفه داریم در این انتخابات شرکت کنیم و هیچ کس نمی‌تواند این حق را از ما بگیرد. بنابراین می‌توانیم با انتخاب فرد اصلح شرایط بهتری را برای آینده کشورمان رقم بزنیم.

خبرنگار*

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار