مدیرکل آموزش و پرورش گیلان:

امیدها به برگزاری کلاس‌های حضوری در سال تحصیلی آینده پر رنگ‌تر شده‌است

رشت (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان اعلام کرد با سازمان‌دهی دبیران و کلاس‌های درس در قالب برنامه پروژه مهر، کسب تجربیات لازم در 2 سال اخیر و واکسیناسیون عمومی، امیدها به برگزاری کلاس‌های حضوری در سال تحصیلی آینده پر رنگ‌تر شده است.

کد مطلب: ۱۱۸۷۲۱۳
لینک کوتاه کپی شد
امیدها به برگزاری کلاس‌های حضوری در سال تحصیلی آینده پر رنگ‌تر شده‌است

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان گیلان، محمد رحمتی در نشست شورای آموزش و پرورش با قدردانی از معلمان در سال تحصیلی گذشته و تشریح فعالیت‌های دستگاه تعلیم و تربیت اظهار کرد: بر اساس تصمیمات ستاد ملی مقابله با کرونا، امتحانات در دو پایه نهم و دوازدهم به صورت حضوری بر اساس ضوابط دقیق وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در حال انجام است.

وی افزود: امتحانات پایه نهم در 952 مدرسه و پایه دوازدهم در 239 حوزه امتحانی برگزار می شود.

مدیرکل آموزش و پرورش با تشکر از استاندار و فرمانداران در کمک به برگزاری ایمن آزمون‌های پایانی خاطرنشان کرد: در این راستا با بازدیدهای مستمر و رعایت موازین دقیق بهداشتی و آموزشی بحمدالله رضایت نسبی خانواده ها در این عرصه جلب شده است.

رحمتی با ابراز امیدواری از بازگشایی مدارس در سال تحصیلی آینده خاطرنشان کرد: برگزاری امتحانات فرصت مناسبی برای سنجش شرایط آموزش حضوری دانش آموزان در سال تحصیلی آینده است.

وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به تقاضای ثبت نام کتابهای درسی اظهار کرد: تاکنون 72 درصد دانش آموزان استان برای دریافت کتاب ثبت نام کرده اند که از این نظر جزو 8 استان برتر کشور هستیم.

در این جلسه گزارشی از وضعیت آموزش استان در شرایط کرونایی، برنامه‌های اجرا شده در هفته بزرگداشت مقام معلم و هفته معرفی مشاغل ارائه شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار