برای انتخابات ریاست جمهوری؛

«زارع فومنی» اعلام کاندیداتوری کرد؛ معاون اول من، زن است

نیمی از کابینه را زنان تشکیل خواهند داد/من به نفع هیچ کاندیدایی نیز کنار نخواهم رفت

تهران (پانا) - دبیرکل حزب مردمی اصلاحات برای حضور در انتخابات ۲۸ خرداد سیزدهمین دوره ریاست‌جمهوری اعلام کاندیداتوری کرد.

کد مطلب: ۱۱۷۹۶۱۱
لینک کوتاه کپی شد
«زارع فومنی» اعلام کاندیداتوری کرد؛ معاون اول من، زن است

محمد زارع فومنی مدیرمسوول ۴۸ ساله روزنامه صدای اصلاحات در یک نشست خبری، گفت: به عنوان اصلاح‌طلبی که همیشه در راه انقلاب، نظام و دفاع از رهبری انقلاب کوشا بوده است، به خواست طرفداران و هواداران وارد انتخابات شدم و به شکل رسمی اعلام می‌کنم که جوانترین داوطلب انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ هستم و تمام توان خود را به کار خواهم گرفت که در این انتخابات بتوانم شعارها و برنامه‌های خود را محقق کنم.

داوطلب نامزدی انتخابات ریاست‌جمهوری ادامه داد: برای ریاست جمهوری برنامه تدوین شده دارم و مردم هم به نامزدی که برنامه عملی دارد رای دهند.

فومنی افزود: کابینه من جوان، پر از نشاط، انقلابی‌گری، قدرتمند و نیمی از اعضای کابینه‌ام را زنان تشکیل خواهند داد و همین جا اعلام می‌کنم معاون اول من زن است.

وی با بیان اینکه کابینه من کابینه نخبگان است، اظهار کرد: برنامه ما تحت عنوان برنامه جامعه ایران نوین و ملت سربلند منتشر خواهد شد. من به نفع هیچ کاندیدایی نیز کنار نخواهم رفت و تا پایان کار می‌مانم حتی اگر ردصلاحیت شوم و مطمئن هستم اصلاح‌طلبان مردمی از من حمایت می‌کنند.

این فعال سیاسی با بیان اینکه هیچ مشکلی ندارم که شورای نگهبان بخواهد من را تایید نکند، اظهار کرد: به عنوان یک دبیرکل حزب فردی هستم که رجل سیاسی محسوب می‌شوم و از این جهت مشکلی برای تایید صلاحیت ندارم حتی پیش از این هم یک بار کاندید شدم که شورای نگهبان هم من را تایید می‌کرد اما خودم کنار کشیدم و انصراف دادم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار