پیام مدیرکل آموزش و پرورش استان آذربایجان غربی به مناسبت هفته سلامت

مراقبان سلامت در مدارس در ارتقاءسواد سلامت دانش آموزان نقش بی بدیلی دارند

ارومیه (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش استان آذربایجان غربی در پیامی به مناسبت هفته سلامت گفت نقش بی بدیل مراقبان سلامت در مدارس به عنوان طلایه داران عرصه سلامت در ارتقاء سواد سلامت دانش آموزان و همکاران عزیز مبرهن و اجتناب ناپذیر است.

کد مطلب: ۱۱۷۹۴۱۱
لینک کوتاه کپی شد
مراقبان سلامت در مدارس در ارتقاءسواد سلامت دانش آموزان نقش بی بدیلی دارند

متن پیام «مهین منافی» مدیرکل آموزش و پرورش استان بدین شرح است:

سلامت و بهداشت یکی از مهم ترین مولفه های زندگی انسانی و بنیان توسعه پایدار در هر کشوری است.

هفته سلامت فرصتی مغتنم برای بیان اهمیت سلامت در زندگی فردی و اجتماعی، تبیین جایگاه آن در تحقق توسعه مداوم و پایدار، اطلاع رسانی و توسعه فرهنگ سلامت است.

بدیهی است که مدافعان سلامت به عنوان اصلی ترین و همراه ترین گروه در حفظ سلامت آحاد جامعه، می بایست در جایگاه ویژه مورد حمایت همگان واقع شوند و نقش بی بدیل مراقبان سلامت در مدارس به عنوان طلایه داران عرصه سلامت در ارتقاء سواد سلامت دانش آموزان و همکاران عزیز نیز مبرهن و اجتناب ناپذیر است.

امسال نیز برنامه های هفته سلامت در راستای شعار این هفته (( ساخت جهانی عادلانه تر و سالم تر )) از یکم لغایت هفتم اردیبهشت ماه برگزار خواهد شد.

اینجانب ضمن ارج نهادن و قدردانی از تلاشهای ارزنده همه دست اندرکاران بخش سلامت، آغاز هفته سلامت را به تمامی همکاران محترم بویژه همکاران حوزه سلامت و تندرستی که در حفظ سلامت دانش آموزان نقش دارند تبریک عرض کرده و در سالی که از سوی مقام معظم رهبری سال (( تولید، پشتیبانی ها، مانع زدایی ها)) نام گذاری شده، از خداوند متعال سلامتی، سربلندی، بهروزی و توفیق روزافزون یکایک زحمت کشان این عرصه را مسئلت می کنم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار