استاندارتهران اعلام کرد؛

برخی دستگاه‌های اجرایی مانع ورود بازرسان ستاد کرونا شدند

محسنی بندپی: تعطیلی تهران منوط به تصمیم ستاد ملی مقابله با بیماری کرونا است

تهران (پانا) - استاندار تهران گفت اقدامات مهمی باید پیگیری شود که پوشش واکسیناسیون افزایش یابد و نظارت‌ها دقیق‌تر، علمی تر و شدیدتر باشد.

کد مطلب: ۱۱۷۹۲۸۲
لینک کوتاه کپی شد
برخی دستگاه‌های اجرایی مانع ورود بازرسان ستاد کرونا شدند

انوشیروان محسنی بندپی در جلسه ستاد مدیریت و مقابله با کرونای استان تهران با اشاره به موج چهارم کرونا اظهار کرد: بیماران سرپایی، بستری‌ها و به تبع آن فوتی‌ها رو به افزایش است در حالی که در هیچ یک از پیک‌های اول، دوم و سوم چنین وضعیتی را شاهد نبودیم.

وی ادامه داد: در پیک‌های گذشته بعد از مدتی پیک بیماران سرپایی و سپس بستری‌ها کاهش پیدا می‌کرد و به شرایط پایدار می‌رسیم ولی در پیک‌ چهارم شرایط تغییر کرده که به ویژگی‌های ویروس انگلیسی برمی‌گردد که به لحاظ قطر نیز یک‌چهارم ویروس ووهان چین است.

استاندار تهران عنوان کرد: اقدامات مهمی باید پیگیری شود که پوشش واکسیناسیون افزایش یابد و دیگر اینکه نظارت‌ها دقیق‌تر، علمی تر و شدیدتر باشد.

محسنی بندپی گفت: نظارت‌ها چند جنبه دارد و همه به اصناف بر نمی‌گردد، برخی دستگاه‌های اداری و اجرایی در شرایط قرمز محدودیت‌های خاصی را باید اجرا کنند دستگاه‌های ضروری یک سوم و عادی ۵۰ درصد دورکاری داشته باشند که در برخی دستگاه‌ها پرسنل از ماسک استفاده نمی‌کنند و برخی دستگاه‌های ملی نیز مانع ورود بازرسان استانداری شدند که دستگاه‌های متخلف به ستاد کرونا معرفی شدند.

استاندار تهران در خصوص تعطیلی هفته آینده برای تهران گفت: اکنون باید نسبت به اجرای دقیق مصوبات ستاد ملی کرونا و نظارت بر آنها اقدام کنیم و اگر چه لازم باشد خود ستاد ملی مقابله با کرونا نسبت به آن تصمیم گیری خواهد کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار