در دیدار مدیرکل پشتیبانی سازمان استثنایی با رئیس مرکز برنامه ریزی منابع انسانی مطرح شد

اولویت‌های سازمان آموزش و پرورش استثنایی

تهران (پانا) -مدیرکل توسعه مدیریت و پشتیبانی و رئیس اداره اموراداری و منابع انسانی سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور با رئیس مرکز برنامه ریزی منابع انسانی و امور اداری وزارت آموزش و پرورش دیدار کردند.

کد مطلب: ۱۱۷۸۶۰۸
لینک کوتاه کپی شد
اولویت‌های سازمان آموزش و پرورش استثنایی

به گزارش اطلاع رسانی و روابط عمومی سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور، محرابی مقدم،مدیرکل توسعه مدیریت و پشتیبانی به همراه سیمرغ ،رئیس اداره اموراداری و منابع انسانی سازمان با سلیمانزاده رئیس مرکز برنامه ریزی منابع انسانی و اموراداری وزارت متبوع دیدار کردند.

محرابی مقدم در این دیدار ضمن عرض تبریک انتصاب سلیمان زاده به عنوان رئیس مرکز، از زحمات یارمحمدحسین بر (رئیس پیشین مرکز امور اداری) تقدیر و تشکر کرد. مدیرکل توسعه مدیریت و پشتیبانی، جذب نیرو در حوزه آموزش و پرورش استثنایی را از اولویت های اساسی سازمان مطرح و اجرای مصوبه تفویض اختیار صدور احکام کارگزینی، اصلاح ضوابط و درجه بندی مدارس استثنایی و بازنگری در طرح طبقه بندی مشاغل معلمان را از امور در دست اقدام سازمان قلمداد کرد و همراهی بیش از پیش مجموعه اموراداری را خواهان شد. محرابی مقدم در پایان از زحمات آقای سلیمان زاده در سنوات گذشته تشکر و برای وی در سمت جدید آرزوی موفقیت کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار