نورالهی: هدف بزرگ ما قهرمانی آسیاست

تهران (پانا) - کاپیتان سوم پرسپولیس هدف بزرگ این تیم در فصل جدید لیگ قهرمانان آسیا را رسیدن به جام قهرمانی عنوان کرد.

کد مطلب: ۱۱۷۷۹۴۹
لینک کوتاه کپی شد
نورالهی: هدف بزرگ ما قهرمانی آسیاست

به گزارش رسانه رسمی باشگاه پرسپولیس، احمد نوراللهی در نشست خبری پیش از بازی با الریان قطر در ابتدا با اشاره به بازی اول، درباره برتری مقابل الوحده اظهار داشت: خیلی دوست داشتیم قدم اول را محکم برداریم و خدا را شکر توانستیم این کار را انجام داده و سه امتیاز را به دست آوریم. برای صعود به این سه امتیاز نیاز داشتیم و اکنون آمادگی لازم را برای بردن الریان را هم داریم.

وی در پاسخ به سوال درباره به ثمر نرسیدن بعضی فرصت‌های خوب در بازی با الوحده افزود: می توانستیم گل‌های بیشتری هم بزنیم ولی شرایط آب و هوایی کارمان را سخت کرده بود. با توجه به این موضوع تمام تیم‌ها نمی توانند پتانسیل واقعی خود را نشان بدهند. هرچند با زدن گل‌های بیشتر ادامه بازی را برای خودمان راحت‌تر می‌کردم و با ارائه یک بازی خوب، فرصت‌های خوبی هم ایجاد کردیم. امیدوارم در بازی های بعدی بتوانیم بیشتر گل بزنیم و شرایط را برای خود راحت‌تر کنیم تا در دقایق پایانی نخواهیم با انرژی بیشتری بازی را دنبال کنیم.

هافبک تیم پرسپولیس ایران درباره زمان برگزاری بازی‌ها گفت: این وضعیت برای تمام تیم‌ها یکسان است. الریان تیم خوبی است و باید انرژی خیلی بیشتری برای این مسابقات بگذاریم. امیدوارم بتوانیم سه امتیاز این مسابقه را کسب کرده و شرایط را برای صعودمان راحت تر کنیم.

شماره ۸ پرسپولیس ایران همچنین در پاسخ به سوالی درباره این که آیا برای بازی با الریان به پیروزی با گل‌های بیشتر فکر می‌کند؟ گفت: کسب پیروزی بیشتر از هر چیزی مهم است و اگر گل بیشتری بزنیم ادامه کار راحت تر خواهد بود. دوست داریم با گل‌های بیشتر بازی را ببریم تا به عنوان تیم اول صعود کنیم و هدف اصلی کسب سه امتیاز هر بازی است.

نوراللهی اضافه کرد: زود است از الان از قهرمانی صحبت کنیم. الان باید از گروه صعود کنیم. در آن دو سالی که به فینال لیگ قهرمانان آسیا رسیدیم شرایط سختی را تحمل کردیم اما با هماهنگی و همدلی که داشتیم به آن به فینال‌ها رسیدیم؛ هرچند نتوانستیم قهرمان شویم. الان هدف بزرگ ما این است که قهرمان آسیا شویم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار