محمود کلهر در گفت‌وگو با پانا

پرسپولیس این فصل راحت‌تر از سال قبل فینالیست لیگ قهرمانان خواهد شد

تهران (پانا) - پیشکسوت پرسپولیس گفت پرسپولیس مقابل الوحده روان بازی کرد اما همچنان در ضربات آخر دچار مشکل است.

کد مطلب: ۱۱۷۷۹۰۴
لینک کوتاه کپی شد
پرسپولیس این فصل راحت‌تر از سال قبل فینالیست لیگ قهرمانان خواهد شد

محمود کلهر در کفت‌وگو با پانا، درباره عملکرد تیم پرسپولیس مقابل الوحده امارات در اولین هفته از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا 2021 گفت: «پرسپولیس با همان شیوه‌ای که در لیگ برتر مقابل حریفان به میدان می‌رود مقابل الوحده بازی کرد، سرمربی تیم با جابه‌جایی مداوم و تغییر پست بازیکنان باعث سردرگمی حریف شد و این مسئله در برد پرسپولیس تاثیر زیادی گذاشت. »

وی ادامه داد: « نوع بازی پرسپولیس کاملا درست بود اما مشکلی که در این بازی هم شاهد آن بودیم بی‌دقتی بازیکنان در گلزنی و ضربه‌های آخر بود. در مقابل الوحده بازیکنان موقعیت‌های خوبی برای گلزنی داشتند اما درست در ضربات آخر نمی‌توانستند متمرکز شوند و به راحتی موقعیت را از دست می‌دادند.»

پیشکسوت پرسپولیس همچنین با اشاره به عملکرد تک تک بازیکنان خاطرنشان کرد:«برخی بازیکنان عملکرد بسیار خوبی داشتند که باید به آن‌ها خسته نباشید بگویبم، مثلا وحید امیری در پست غیرتخصصی خود به میدان رفت اما عالی بود. مهدی ترابی هم خیلی خوب بازی کرد، سیدجلال حسینی هم مثل همیشه عالی بود و سرعت دویدن بالایی هم داشت و زننده تک گل پرسپولیس بود، اما بازیکنی مثل مغانلو هنوز خودش را نشان نداده است، با اینکه او در پیکان خیلی خوب بود اما هنوز در پرسپولیس خودش را نشان نداده است و باید بیشتر تلاش کند، به هر حال او در یک تیم بزرگی مثل پرسپولیس بازی می‌کند و باید بدانند در این تیم چطور از پس بازی بربیاید. »

وی در مورد راهیابی پرسپولیس به فینال عنوان کرد: « به نظرم اگر اتفاق غیرقابل پیش‌بینی رخ ندهد پرسپولیس خیلی راحت‌تر از سال گذشته به فینال راه پیدا می‌کند و حتی شانس قهرمانی‌اش بسیار بالاست. »

مصاحبه از: علیرضا دهقانی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار