دستورالعمل شرط سکونت حداقل یک‌سال انتخاب‌کنندگان ابلاغ می‌شود

تهران (پانا) - در جلسه مشترک دبیر ستاد انتخابات کشور و دبیر اجرایی هیات مرکزی نظارت بر انتخابات شوراها مقرر شد دستورالعمل مشترک درباره سکونت حداقل یک سال انتخاب کنندگان در محل اخذ رای در شهرهای زیر یکصد هزار نفر تنظیم و ابلاغ شود.

کد مطلب: ۱۱۷۷۶۴۳
لینک کوتاه کپی شد
دستورالعمل شرط سکونت حداقل یک‌سال انتخاب‌کنندگان ابلاغ می‌شود

به گزارش روابط عمومی دبیرخانه دائمی هیات مرکزی نظارت بر انتخابات شوراها، جلسه مشترک دبیر ستاد انتخابات کشور و دبیر اجرایی هیات مرکزی نظارت بر انتخابات شوراها برگزار شد.

حسین بحیرایی دبیر اجرایی هیات مرکزی نظارت بر انتخابات شوراها در این باره گفت: در این جلسه موضوع رسیدگی به پرونده‌های انتخابات به صورت الکترونیک و تجهیز و دسترسی هیات‌های نظارت بخش و استان به سامانه جامع انتخابات مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

وی با بیان اینکه توافق شده است جلسات مشترک منظمی میان مسئولان اجرایی و نظارتی برگزار شود، افزود: در جلسه با سید اسماعیل موسوی دبیر ستاد انتخابات کشور، مقرر شد دستورالعمل مشترک درباره شرط «سکونت حداقل یک سال انتخاب کنندگان در محل اخذ رای در شهرهای زیر یکصد هزار نفر جمعیت» موضوع بند ۳ ماده ۲۹ قانون تشکیلات، وظایف و انتخابات شوراها اصلاحی ۱۳۹۶/۴/۲۰ تنظیم و ابلاغ شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار