الزام شهردار تهران به ارائه سند تحویل و تحول شهرداری

تهران (پانا) - اعضای شورای شهر تهران،‌ شهردار را ملزم به ارائه سند تحویل و تحول شهرداری کردند.

کد مطلب: ۱۱۷۷۲۶۹
لینک کوتاه کپی شد
الزام شهردار تهران به ارائه سند تحویل و تحول شهرداری

در جریان دویست و هشتاد و ششمین جلسه شورای شهر تهران طرح دو فوریتی الزام شهرداری تهران به ارائه گزارش و سند تحویل و تحول شهرداری تهران مبتنی بر کارنامه مدیریت شهری در دوره پنجم شورای اسلامی شهر تهران» در دستور کار اعضای شورای شهر قرار گرفت.

علی اعطا، پیشنهاد دهنده این طرح در توضیح آن گفت: در ابتدای این دوره مدیریت شهری پس از یک دوره ۱۴ ساله پیوسته روند سیاسی و فکری، تغییراتی ناشی از اراده و خواست مردم ایجاد شد که براساس آن رویکردهای جاری باید تغییر کند و شهر به نحو دیگری اداره شود.

وی با بیان اینکه این امر در برنامه های شورا متبلور شد افزود: در هفتمین جلسه شورای شهر در سال ۹۶ طرحی را به پیشنهاد آقای رسولی تحت عنوان الزام شهردار تهران به تهیه و ارائه گزارش سند تحول شهری ظرف ۱۰۰ روز به تصویب رساندیم. سند سال ۹۶ چیزی که تحویل گرفتیم و سند سال ۱۴۰۰ چیزی که باید تحویل دهیم را مشخص خواهد کرد و گزارشی مستند در حوزه‌های مختلف شهرداری با صورت بندی مقایسه‌ای و قابل استناد ارائه خواهد داد.

سخنگوی شورای شهر تهران با اشاره به محتوای این سند گفت: براساس آن شهرداری تهران موظف است گزارش و سند تغییر و تحول تهران را با تاکید بر اطلاعات دقیق و قابل استناد مبتنی بر کارنامه شهری، بر مبنای گزارش و سند تحول سال ۹۶، حداکثر تا ۳۱ اردیبهشت ماه ۱۴۰۰ تهیه، به شورای شهر ارائه و در صحن علنی شورا قرائت کند.

با رای اعضای شورای شهر تهران، شهردار تهران ملزم به ارائه سند تحویل و تحول شهرداری شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار