امید عالیشاه: اطمینان دارم باز هم به حضور در فینال فکر می‌کنیم

تهران (پانا) - کاپیتان پرسپولیس با اطمینان از وجود تفکر رسیدن دوباره به فینال آسیا در بین بازیکنان این تیم خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۷۷۲۶۲
لینک کوتاه کپی شد
امید عالیشاه:  اطمینان دارم باز هم به حضور در فینال فکر می‌کنیم

به گزارش رسانه رسمی باشگاه پرسپولیس، امید عالیشاه، بازیکن ارزنده تیم فوتبال پرسپولیس در کنفرانس خبری پیش از اولین دیدار پرسپولیس ایران برابر تیم الوحده امارات در مرحله گروهی لیگ قهرمانان 2021 آسیا اظهار داشت: اطمینان دارم باز هم به حضور در فینال فکر می‌کنیم اما بدون تکبر و سرمستی، بچه‌ها می‌دانند کجا بازی می‌کنند.

وی افزود: تلاش می‌کنیم این اتفاق بیفتد. هدف مان رسیدن به فینال است اما باید پله به پله جلو برویم تا این اتفاق خوشحال‌کننده برای کشور و هواداران بیفتد.

عالیشاه در ادامه گفت: فکر می‌کنم سرمربی محترم تیم پرسپولیس اصل مطلب را گفتند و انگیزه‌های ما هم ناشی از انرژی مثبتی است که هواداران می‌دهند. بچه‌های پرسپولیس می‌دانند در چه تیم بزرگی توپ می‌زنند و با نتیجه گرفتنشان می‌توانند دل هواداران را شاد کنند. نه تنها در لیگ قهرمانان بلکه در لیگ ایران هم می‌بینیم تیم ما چه نتایج خوبی گرفته و 4 سال پشت سر هم قهرمانی را به دست آورده است. امیدوارم این امر تداوم داشته باشد و امسال هم بتوانیم به فینال راه پیدا کنیم.

امید عالیشاه درباره کیفیت تیم‌های حاضر در گروه پنجم لیگ قهرمانان 2021 آسیا تصری کرد: تیم‌هایی که در لیگ قهرمانان حضور دارند لایق بوده و قطعا تیم‌های خوبی هستند که در این مسابقات شرکت می‌کنند. اطمینان دارم کارهای تاکتیکی و تکنیکی از سوی کادر فنی پرسپولیس برای بازی با الوحده امارات انجام شده و پله پله پیش می‌رویم و امیدوارم فردا با ارائه یک بازی خوب، اولین 3 امتیاز را کسب کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار