یک آیه یک ماجرا از دو شبکه رادیویی پخش می شود

تهران (پانا) - از بیست و پنجم فروردین ماه، مجموعه سی قسمتی"یک آیه یک ماجرا" از دو شبکه رادیویی نمایش و فرهنگ پخش می شود.

کد مطلب: ۱۱۷۷۰۹۹
لینک کوتاه کپی شد
یک آیه یک ماجرا  از دو شبکه رادیویی پخش می شود

به گزارش روابط عمومی رادیو نمایش ، این سریال رادیوی داستان جوانی است که در بازار کار می کند. او که زندگی خانوادگی پرآشوبی دارد،به بدخلقی مشهور است و همین باعث شده که در کار و زندگی پیشرفت نکند ، سرانجام او که در دعوایی شرکت کرده و باعث زیان به بازار شده ، مجرم شناخته می شود و باید خسارت پرداخت کند،دادگاه سه ماه زندان برای امیررضا معین می کند و از آنجایی که امیررضا تا به حال خطایی نداشته،دادگاه او را موظف به خدمات عمومی رایگان برای بازار می کند و در ادامه او هر روز ماه رمضان آیه ای قرآنی می نویسد و در بازار نصب می کند که باعث تحولات عمده ای در زندگی اش می شود.

این مجموعه رادیویی به نویسندگی هاجر کوشکی ، کارگردانی بهرام ابراهیمی ، تهیه کنندگی مهدی نمینی مقدم افکتوری نازنین حسن پور ، صدابرداری حیدر صفدری و با هنرمندی حمید یزدانی ابیانه ، بهادر ابراهیمی، عبدالعلی کمالی، احمد لشینی، محمدرضا قلمبر، محمد شریفی مقدم ، سینا نیکوکار ،بهرام ابراهیمی، سهیلا تیلاوی، ماندانا محسنی، مروارید کریم پور، مونا صفی از بیست و پنجم فروردین ماه ، ساعت 10:30 صبح از رادیو نمایش پخش می شود و ساعت 3:00 بامداد به روی آنتن رادیو فرهنگ می رود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار