زیرساخت‌های اورژانس هوایی کهگیلویه و بویراحمد توسعه می‌یابد

یاسوج (پانا) - سرپرست اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی یاسوج عنوان کرد با وجود مناطق سخت گذر و کوهستانی، نبود راه‌های ارتباطی مناسب در برخی مناطق استان ضرورت بهره گیری از آمبولانس هوایی در استان را دوچندان کرده است.

کد مطلب: ۱۱۷۷۰۹۵
لینک کوتاه کپی شد
زیرساخت‌های اورژانس هوایی کهگیلویه و بویراحمد توسعه می‌یابد

جهانبخش وحدت نژاد در دیدار مسئولان اورژانس هوایی استان با استاندار کهگیلویه و بویراحمد از مساعدت استانداری برای احداث ساختمان مرکز مدیریت، سه پایگاه پیش ساخته اورژانس ۱۱۵، ساخت سوله تخصصی و انبار پشتیبانی مدیریت بحران در استان خبر داد.

وی بیان کرد: ساماندهی تجهیزات مرتبط با بحران، تجهیزات بیمارستان صحرائی و محل امن برای انبار پشتیبانی، از اهداف ساخت و تجهیز این مرکز تخصصی در استان است.

سرپرست اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی یاسوج با بیان اینکه به خاطر اجاره‌ای بودن پایگاه، آشیانه و بالگرد اورژانس هوایی، سالانه هزینه‌های زیادی بر دانشگاه علوم پزشکی تحمیل می‌شود گفت: اورژانس ۱۱۵ استان درسال ۹۹ با بیش از ۴۰ هزار ماموریت اورژانسی در سطح استان خدمات رایگان و قابل توجهی به بیماران اورژانسی ارائه داده است.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد در این دیدار از موافقت سازمان اورژانس کشور مبنی بر تخصیص بالگرد مِلکی به استان خبر داد و گفت: باهمکاری مدیریت فرودگاه یاسوج، ازهمه ظرفیت‌ها برای ساخت پایگاه هوایی استان استفاده می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار