اعضای کمیسیون امنیت ملی مجلس از سایت هسته‌ای نطنز بازدید می‌کنند

تهران (پانا) - عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس خبر داد با توجه به حادثه به‌وجود آمده در سایت هسته‌ای نطنز، روز گذشته در کمیسیون امنیت ملی مصوب شد که اعضای کمیسیون به ویژه کمیته امنیت، بازدیدی را از این سایت داشته باشند.

کد مطلب: ۱۱۷۷۰۷۶
لینک کوتاه کپی شد
اعضای کمیسیون امنیت ملی مجلس از سایت هسته‌ای نطنز بازدید می‌کنند

به گزارش روابط عمومی مجلس، ابوالفضل عمویی به بازدید اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس از سایت هسته‌ای نطنز اشاره کرد و گفت: با توجه به حادثه بوجود آمده در سایت هسته‌ای نطنز، روز گذشته در کمیسیون امنیت ملی مصوب شد که اعضای کمیسیون مذکور به ویژه کمیته امنیت، بازدیدی را از این سایت داشته باشند.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و پردیس در مجلس افزود: اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در این بازدید جزئیات موضوع را بررسی و گزارشی را برای کمیسیون و در نهایت به صحن علنی ارائه خواهند داد.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس اظهار کرد: پس از بررسی‌ها صورت گرفته در صورتی که لازم شد مراجع ذیربط را برای پیگیری این موضوع به مجلس دعوت خواهیم کرد تا نمایندگان با آنها گفت‌وگو داشته باشند که چارچوب‌هایی را برای حفاظت از مراکز هسته‌ای در نظر بگیرند تا تقویت شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار