۱۹۳۷ بیمار جدید مبتلا به کرونا در اصفهان شناسایی شد

۱۹ نفر فوت کردند

اصفهان (پانا) - سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان از شناسایی یک‌هزار و ۹۳۷ بیمار جدید مبتلا به کرونا طی یک روز اخیر در مراکز درمانی تحت پوشش این دانشگاه خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۷۷۰۱۳
لینک کوتاه کپی شد
۱۹۳۷ بیمار جدید مبتلا به کرونا در اصفهان شناسایی شد

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان، آرش نجیمی پیش از ظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به آخرین وضعیت شیوع کرونا در استان اصفهان اظهار کرد: طی ۲۴ ساعت اخیر چهار هزار و ۴۵۶ بیمار مشکوک به کرونا به مراکز درمانی تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی اصفهان مراجعه کرده‌اند.

وی با بیان اینکه از این تعداد تست یک هزار و ۹۷۳ نفر مثبت کرونا بوده است، ابراز کرد: از این تعداد ۳۸۹ بیمار در مراکز درمانی تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی اصفهان بستری شده‌اند.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان با بیان اینکه طی ۲۴ ساعت اخیر ۲۳۱ بیمار بهبود یافته کرونا از مراکز درمانی تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی اصفهان ترخیص شده است، گفت: در این بازه زمانی ۱۹ بیمار مشکوک به کرونا نیز جان باخته‌اند که تاکنون تست ۱۲ نفر از آنها مثبت کرونا بوده است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر دو هزار و ۲۷ بیمار مبتلا به کرونا در مراکز درمانی تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی اصفهان بستری هستند، ادامه داد: از این تعداد ۲۶۹ بیمار در بخش مراقبت‌های ویژه نگهداری می‌شوند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار