بالاترین سطح مشارکت بانکی در طرح‌های سرمایه‌گذاری و زیرساختی استان اردبیل

اردبیل(پانا) - استاندار اردبیل اعلام کرد در طول سال‌های گذشته بالاترین سطح مشارکت بانکی در تامین تسهیلات طرح‌های سرمایه‌گذاری و زیرساختی استان اردبیل صورت گرفته است.

کد مطلب: ۱۱۷۶۹۹۱
لینک کوتاه کپی شد
بالاترین سطح مشارکت بانکی در طرح‌های سرمایه‌گذاری و زیرساختی استان اردبیل

به گزارش استانداری اردبیل، اکبر بهنام جو، استاندار اردبیل در اولین جلسه کارگروه تخصصی اشتغال استان اظهار کرد: طرح های موثر وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در تحرک بخشی به سرمایه گذاری و ایجاد اشتغال نقش اساسی داشته و اجرای طرح حمایت از ایجاد اشتغال پایدار در مناطق روستایی و عشایری موجب مهاجرت معکوس به این مناطق شده است.

او با بیان اینکه تامین تسهیلات طرح های اقتصادی از اولویت های استان برای حمایت از سرمایه گذاری است افزود: با همکاری مناسب بانک ها امروز شاهد به بهره برداری رسیدن طرح های مهم اقتصادی، تولیدی و زیر ساختی هستیم.

بهنام جو با تاکید بر بالاترین سطح مشارکت بانک ها در استان اردبیل تصریح کرد: ۲۰درصد تسهیلات گلخانه ای کل کشور از سوی بانک کشاورزی در استان اردبیل جذب و پرداخت شده و امروز شاهد تحول گسترده در سطح اراضی گلخانه ای هستیم.

استاندار اردبیل گفت: با موافقت صورت گرفته با معاونت توسعه کارآفرینی وزرات تعاون، کار و رفاه اجتماعی و با مشارکت بانک توسعه تعاون، صندوق کارآفرینی امید و بانک کشاورزی، با تامین تسهیلات ۹۰ میلیارد تومانی،۳۶ طرح سردخانه در استان تکمیل و نیاز سردخانه ای محصولات کشاورزی را به صورت کامل پوشش خواهد داد.

رییس شورای اشتغال استان ادامه داد: آموزش و جذب دانشجو بر اساس ظرفیت های بازار کار و توجه به مهارت و نیروی کار در ۴ سال آینده باید بیش از پیش مورد توجه سیستم آموزش عالی و دستگاه های اجرایی قرار گیرد.

در این جلسه عیسی منصوری ،معاون توسعه کارآفرینی و اشتغال وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی نیز گفت: منابع لازم برای پرداخت تسهیلات موردنیاز طرح‌های سرمایه‌گذاری در استان اردبیل توسط صندوق کارآفرینی امید و بانک توسعه تعاون تامین و پرداخت می‌شود.

او اظهار کرد: استان اردبیل یک نمونه موفق در اجرای موثر طرح های حمایت از ایجاد و تثبیت اشتغال و جذب به موقع تسهیلات در کشور است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار