هفته بیستم لیگ برتر فوتبال؛

اکبرپور در اولین گام با ماشین سازی امتیاز گرفت

تبریز(پانا) - تیم فوتبال ماشین سازی در اولین دیداری که علیرضا اکبرپور را به عنوان سرمربی در اختیار داشت مقابل آلومینیوم اراک متوقف شد و یک امتیاز گرفت.

کد مطلب: ۱۱۷۶۹۵۴
لینک کوتاه کپی شد
اکبرپور در اولین گام با ماشین سازی امتیاز گرفت

تیم فوتبال ماشین سازی که از تیم‌های قدیمی و ریشه دار فوتبال ایران است، فصلی کاملاً متفاوت را در این فصل از رقابتهای لیگ برتر تجربه می‌کند. نیمکت آنها در این فصل بسیار پر رفت و آمد بود تا با اختلاف، پرتغییرترین تیم در لیگ برتر باشند.

سبزپوشان تبریز که هفته‌های زیادی است در انتهای جدول قرار دارند، اخیراً علیرضا اکبرپور بازیکن تبریزی و سابق تیم استقلال که خود از پیشکسوتان ماشین سازی هم به حساب می‌آید را به عنوان سرمربی انتخاب کردند تا هدایت تیم شان بر عهده یک مربی بومی باشد.

اکبرپور سالهاست وارد عرصه مربیگری شده و در همه این سال‌ها در تیم‌های پایه به عنوان سرمربی فعالیت داشته و در کنار تجربیاتی که اندوخته، نتایج خوبی هم کسب کرده است. اما این نخستین تجربه سرمربیگری این مربی جوان در لیگ برتر است.

اکبرپور روز گذشته در نخستین تجربه سرمربیگری‌اش در لیگ برتر هدایت تیم ماشین سازی را مقابل آلومینیوم انجام داد که این بازی با تساوی یک - یک به اتمام رسید تا اکبرپور در اولین تجربه مربیگری‌اش در لیگ برتر، اولین امتیاز را برای ماشین سازان بگیرد تا جمع امتیازات این تیم بعد از ۲۰ بازی بالاخره دو رقمی شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار