جزئیات ویژه برنامه‌ سحر رادیو تهران اعلام شد

تهران (پانا) - «الهیه» عنوان ویژه برنامه شبکه رادیویی تهران در سحر‌های ماه مبارک رمضان که هر سحرگاه از رادیو تهران موج اف.ام ردیف 94 مگاهرتز میزبان ماه ضیافت الهی است.

کد مطلب: ۱۱۷۶۹۲۲
لینک کوتاه کپی شد
جزئیات ویژه برنامه‌ سحر رادیو تهران اعلام شد

به گزارش روابط عمومی رادیو تهران؛ مینا نیکانیک سردبیر برنامه«الهیه» عنوان ویژه برنامه رادیو تهران در سحر‌های ماه مبارک رمضان با بیان جزئیات برنامه گفت: «الهیه» ویژه برنامه اذانگاهی رادیو تهران که در گروه اخلاق و زندگی شهروندی رادیو تهران تهیه می‌شود و هر سحرگاه از ساعت 3:30 دقیقه تا 6 صبح همراه تقدیم مخاطبان می شود.
«الهیه» سعی دارد با بیانی روان به نشر مفاهیم نهج البلاغه بپردازد و پرهیزکاران را بر اساس حکمت‌های نهج البلاغه، خطبه همام و نامه 31 امیرالمومنین(ع) به فرزندشان امام حسن(ع) توصیف می‌کند. گفتگو با آیات عظام و امامان جمعه همچون آیت‌الله امامی کاشانی، آیت‌الله موحدی کرمانی و... بخش‌هایی از این ویژه برنامه است.
وی افزود: گفتگو با جهادگران و نیکوکاران به ویژه در حوزه سلامت و پزشکی، مصاحبه با پرستاران و بیماران درگیر با بیماری کرونا در بیمارستان مسیح دانشوری از جمله بخش‌های این برنامه است.
علاوه بر این؛ پخش ادعیه‌های ماه مبارک رمضان و همچنین تفسیر فرازهای دعای ابوحمزه ثمالی همراه با حجت الاسلام علی سرلک از دیگر آیتم‌های برنامه است.
همچنین؛ از بخش های برنامه الهیه می توان به علی نامه، بخوان باران، راه نامه آسمان که به وعده های خدا در قرآن اشاره دارد، حدیث نوشدن، سحر خانوم و به نام جانان، که هر روز با صدای یک شهید به استقبال سحر می رویم.
«الهیه» (ویژه برنامه سحرهای ماه مبارک رمضان) که از ساعت ۳:۳۰ دقیقه بامداد به صورت زنده از رادیو تهران روی موج اف.ام ردیف 94 مگاهرتز می‌رود.
مخاطبان در سرتاسر دنیا می توانند از طریق وب سایتWWW.RADIOTEHRAN.IR ضمن استفاده از پخش زنده شبکه، در جریان آخرین خبرهای رادیو تهران قرار بگیرید. در محدوده استان تهران از طریق موج اف.ام ردیف ۹۴ مگاهرتز و ای.ام ردیف ۱۳۳۲ کیلوهرتز شنونده ما باشید.
همچنین شنوندگان از سرتاسر کشور هم می توانند شبکه رادیویی تهران را از طریق گیرنده های دیجیتال(ست تاپ باکس) دریافت کنند.
دیگر عوامل تهیه و تولید این برنامه عبارتند از ایمان جهانی و امیرحسین ثقفی تهیه کننده، پژوهشگران، نویسندگان و آیتم سازان برنامه مهدی رسولی، محبوبه نجفعلی، احمد دهنوی، شیوا حسینی، مریم شهرامپور، نسترن حسنی. دستیار تهیه‌کننده: آرمین تقی‌نژاد، گزارشگر مهدی اسماعیلی، هماهنگی: سید مجتبی احمدی و روابط عمومی ستاره نجف‌آبادی.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار