بیش از 20 هزار مسکن فرسوده تسهیلات نوسازی دریافت کردند

تهران (پانا) - عضو هیات مدیره بانک مسکن با اعلام اینکه تسهیلات ۲۰ هزار و ۱۳ واحد در بافت فرسوده به متقاضیان برای نوسازی واحدها پرداخت شده است رقم این تسهیلات را ۱۳۷۰ میلیاردتومان برشمرد.

کد مطلب: ۱۱۷۶۹۱۰
لینک کوتاه کپی شد
بیش از 20 هزار مسکن فرسوده تسهیلات نوسازی دریافت کردند

به گزارش وزارت راه و شهرسازی،‌ محمدحسن علمداری عضو هیات مدیره بانک مسکن تازه‌ترین وضعیت پرداخت تسهیلات در بافت فرسوده را توضیح داد.

عضو هیات مدیره بانک مسکن با اعلام اینکه ارایه تسهیلات در بافت فرسوده از سال ۹۸ بر اساس قرارداد عاملیت انجام شده است، از پرداخت تسهیلات بافت فرسوده به۲۰ هزار و ۱۳ واحد خبر داد.

علمداری گفت: مبلغ قرارداد منعقد شده با مالکان بافت‌های فرسوده یکهزار و ۳۷۰ میلیاردتومان است.

عضو هیات‌مدیره بانک‌مسکن همچنین از افزایش تسهیلات در بافت فرسوده برای سازندگانی که فناوری نوین ساخت را رعایت می‌کنند، خبر داد و افزود: سال گذشته رقم پرداخت تسهیلات در بافت‌های فرسوده برای سازندگانی که فناوری نوین را رعایت کنند ۲۵۰ میلیون تومان بود که هم‌اکنون این رقم به ۳۰۰ میلیون تومان افزایش پیدا کرده است.

وی یادآور شد: بانک مسکن طبق سیاست‌هایی که ابلاغ شده است در تهران و کلانشهرها تا ۵۰ میلیون تومان تسهیلات بافت فرسوده و در سایر شهرها ۴۰ میلیون تومان را با سود ۹ درصد، پرداخت می‌کند و بقیه تسهیلات باید توسط متقاضیان با سود ۱۸ درصد، پرداخت شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار