اردوی راهیان نور در شهرستان قدس

پانا (شهرقدس)- ایمان به خدا، عشق به وطن و جانفشانی شهدا، موجب پیروزی رزمندگان شد و این وظیفه ماست که با برگزاری اردوی راهیان نور، یادواره شهدای هشت سال دفاع مقدس را پاس بداریم.

کد مطلب: ۱۱۷۶۸۸۴
لینک کوتاه کپی شد
اردوی راهیان نور در شهرستان قدس

اردوی مجازی راهیان نور شهرستان قدس با حضور سید یوسف موسوی معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش شهرستان قدس، خانواده شهید غلامحسن صابری، محسن فلاح، آزاده هشت سال دفاع مقدس و جمعی از فرماندهان و مسئولان سپاه، در محل یادمان شهدای گمنام شهرقدس برگزار شد.

در این مراسم سید یوسف موسوی گفت: شهیدان با گذشتن از خون خود، وظیفه مهمی را بر عهده ما نهادند که باید از آن پاسداری کنیم. اردوی راهیان نور یک اردوی جنگی است، که با هدف یادآوری روزهای سخت جنگ و آشنایی نوجوانان و جوانان با آن روزها برگزار می‌شود و همیشه ردی از شهدا در آن نهفته است که چگونه خون جوانانش در دفاع از این سرزمین در آن جاری شده است.
محسن فلاح، آزاده هشت سال دفاع مقدس، همراهی خود از اردوی مجازی راهیان نور را با روایت خاطرات عملیات فتح‌المبین که در نوع خود بی‌نظیر بود، نشان داد.
او بیان کرد: در این هشت سال دفاع مقدس، تجهیزات و امکانات موجب پیروزی رزمندگان نبودند، بلکه ایمان به خدا، عشق به وطن و شهدایی که چراغ راه ما بودند باعث پیروزی رزمندگان شدند.
همچنین در این مراسم که به‌صورت آنلاین از شبکه شاد پخش ‌شد از مادر و خواهر شهید غلامحسن صابری، تقدیر به‌عمل آمد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار