وزیر آموزش و پرورش تولد یک سالگی «شبکه شاد» را تبریک گفت

تهران (پانا)- وزیر آموزش و پرورش تولد یک سالگی پیام رسان داخلی شاد را تبریک گفت و افزود ١٢ میلیون دانش‌آموز، ۱۱۵ هزار مدیر و نزدیک به ۸۰۰ هزار معلم در شبکه شاد فعالیت دارند.

کد مطلب: ۱۱۷۶۸۸۳
لینک کوتاه کپی شد
وزیر آموزش و پرورش تولد یک سالگی «شبکه شاد» را تبریک گفت

محسن حاجی میرزایی وزیر آموزش و پرورش در رشته توییتی نوشت: ‏تولد یک‌سالگی ‎شبکه شاد بزرگ‌ترین پیام‌رسان داخلی را تبریک می‌گویم و در برابر عظمت کار بزرگ ‎معلمان کشور تعظیم و ادای احترام می‌کنم که با همت ایشان به ویژه در ‎شبکه شاد جریان آموزش متوقف نشد.

وی ادامه داد: ‏در صدها هزار کانال ‎شبکه شاد تا کنون، بیش از سی میلیارد پیام و یازده میلیارد فایل در محیطی امن و سالم با حضور فعالانه افراد با هویت‌های مشخص مبادله شده است.

حاجی میرزایی تاکید کرد: شاد یک پاسخ خلاقانه بومی به یک نیاز ملی بود که شبکه دوازده میلیونی معلمان و دانش‌آموزان را به هم مرتبط و استمرار آموزش را فراهم کرد. توانمندی معلمان و دانش‌آموزان را برای فعالیت آموزشی در فضای مجازی بهبود بخشید

به گفته وزیر آموزش و پرورش، ۱۲ میلیون دانش‌آموز، ۱۱۵ هزار مدیر و نزدیک به ۸۰۰ هزار معلم در شبکه شاد فعالیت دارند. این شبکه به عنوان دستاوردی ملی، رکورد بیش از ۸۰۰ هزار ارتباط زنده، دو میلیون و سیصد هزار کاربر همزمان و پیشینه پهنای باند مصرفی ۴۰۲ گیگابیت بر ثانیه را پشت سر گذاشته است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار