بیش از 6 هزار نفر در استان یزد تا بحال واکسن کرونا دریافت کرده اند

یزد (پانا) - معاون فنی مرکز بهداشت استان یزد گفت: از ابتدای واکسیناسیون گروه های در معرض خطر تا کنون بیش از 6 هزار نفر در مقابل بیماری کرونا واکسینه شده اند.

کد مطلب: ۱۱۷۶۸۴۸
لینک کوتاه کپی شد
بیش از 6 هزار نفر در استان یزد تا بحال واکسن کرونا دریافت کرده اند

مسعود شریفی, معاون فنی مرکز بهداشت استان یزد گفت: برنامه ایمن سازی بر علیه کرونا در استان یزد همزمان با سراسر کشور در بهمن ماه سال گذشته اغاز و با دریافت محموله های مختلف، گروه های هدف طبق سند کشوری واکسیناسیون، واکسن کرونا را دریافت کردند.
وی افزود: از ابتدای انجام واکسیناسیون در استان یزد شش هزار و 72 نفر در برابر کووید 19 واکسینه شدند.
معاون فنی مرکز بهداشت استان یزد ادامه داد: تاکنون در استان شش هزار و 72 نفر دوز اول واکسن را دریافت که از این تعداد هزار و 870 نفر دوز دوم واکسن کرونا را دریافت و در برابر کووید 19 واکسینه شدند.
شریفی ادامه داد: بیش از 100 نفر از کارکنان اورژانس 115، حدود 700 نفر از کارکنان بهداشت، بیش از سه هزار نفر از کارکنان درمان، بیش از 300 نفر از بیماران خاص، بیش از 600 نفر از بیماران سرطانی، بیش از صد نفر از جانبازان، بیش از 200 نفر از سالمندان، 8 نفر از غسالان و بیش از 500 نفر از پاکبانان نوبت اول واکسن کرونا را دریافت کردند.

وی اظهار داشت: هم چنین، تمام کارکنان اورژانس 115، بیش از 200 نفر از کارکنان بهداشت، بیش از هزار و 300 نفر از کارکنان درمان، تمام جانبازان و 4 نفر از غسالان نوبت دوم واکسن کرونا را در استان یزد دریافت کردند.

معاون فنی مرکز بهداشت استان یزد تصریح کرد: با انجام واکسیناسیون اعتقاد به پایان کرونا اشتباه است و هرگاه غفلت کردیم افزایش امار بستری های مبتلا به کرونا را شاهد بودیم و تا واکسیناسیون همگانی، رعایت شیوه نامه های بهداشتی مهم ترین راه شکست زنجیره انتقال کرونا است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار