اعلام نحوه فعالیت مراکز آموزشی و درمانی علوم پزشکی دانشگاه آزاد

تهران (پانا) - نحوه فعالیت مراکز آموزشی و درمانی در حوزه علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی با توجه به مصوبه ستاد ملی مدیریت کرونا اعلام شد.

کد مطلب: ۱۱۷۶۸۴۱
لینک کوتاه کپی شد
اعلام نحوه فعالیت مراکز آموزشی و درمانی علوم پزشکی دانشگاه آزاد

به گزارش روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، با توجه به مصوبه ستاد ملی مدیریت کرونا درخصوص تداوم فعالیت های آموزشی دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی و پیرو دستورالعمل‌های ابلاغی، نحوه فعالیت مراکز آموزشی و درمانی در حوزه علوم پزشکی تا تاریخ 31 فروردین سال جاری اعام شد.

بر این اساس،‌ کلیه کلاس‌های برخط و مجازی دانشجویان علوم پزشکی دانشگاه در روزها و ساعت‌های مقرر شده برقرار است و برگزاری کلیه کلاس‌های تئوری و عملی گروه علوم پزشکی مقاطع غیر بالینی به صورت حضوری ممنوع است.

همچنین، کلیه کارآموزی‌های دانشجویان دانشگاه آزاد در مدت یادشده تعطیل می‌شود و کارورزان مطابق قبل و برابر دستورالعمل یاد شده فوق در شیفت‌های کشیک و پست کشیک لازم است حضور داشته باشند.

بر این اساس، کلیه راندهای آموزشی، گزارش‌های صبحگاهی، ژورنال کلاب و سایر فعالیت‌های آموزشی باید به صورت مجازی برگزار شود.

بنابر اعلام دانشگاه آزاد و با توجه به اینکه مراکز درمانی در مشاغل گروه اول بوده و دایر است، لذا کارکنان شاغل در این واحدها از شمول بخشنامه‌های صادره در خصوص دورکاری مستثنی بوده و تابع ضوابط و مقررات مربوط به مراکز درمانی به فعالیت خود ادامه می‌دهند و کارکنان پشتیبان درمان در واحدهای درمانی نیز به فعالیت خود ادامه می‌دهند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار