مدیر اجرایی پروژه‌های عمرانی بنیاد علمی و آموزشی قلم چی:

۲۳۰ مدرسه ساخت بنیاد قلم چی سال 1400 در سراسر کشور به بهره برداری می رسد

یاسوج (پانا) - مدیر اجرایی پروژه‌های عمرانی بنیاد علمی و آموزشی قلم چی کشور عنوان کرد ۲۳۰ مدرسه ساخت بنیاد علمی و آموزشی قلم چی امسال در سراسر کشور به بهره برداری می رسد.

کد مطلب: ۱۱۷۶۸۳۲
لینک کوتاه کپی شد
۲۳۰ مدرسه ساخت بنیاد  قلم چی سال   1400 در سراسر کشور به بهره برداری می رسد

سید ریحان ناجی مقدم با بیان اینکه بنیاد قلم چی تاکنون ۳۰۳ مدرسه را در سطح کشور را تکمیل و و تحویل آموزش و پرورش داده است افزود: از این تعداد ۵۵ مدرسه در مناطق روستایی، عشایری و شهری استان کهگیلویه و بویراحمد است.

وی گفت: نخستین مدرسه بنیاد قلم چی در سال جدید در روستای عزیزی بخش سرفاریاب استان کهگیلویه و بویراحمد به بهره برداری رسید.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان در آیین افتتاح این مدرسه گفت: این مدرسه با زیربنای ۱۳۸ مترمربع فضای آموزشی و ۸۰۰ مترمربع محوطه‌سازی، در یک طبقه شامل ۲ کلاس درس هوشمند با اعتباری به مبلغ ۶ میلیارد ریال ساخته شده است.

پیروز کرمی افزود: دانش آموزان این روستا با مشکلاتی روبرو بودند و فضای مدرسۀ پیشین با سه کلاس درس ظرفیت میزبانی از این تعداد دانش‌آموز را نداشت.

وی بیان کرد: با ساخت وبهره برداری از این مدرسه دانش‌آموزان مقطع ابتدایی روستا عزیزی از فضایی استاندارد و با وسعت بیشتر برای تحصیل بهره‌مند شدند.

در پایان مراسم به هریک از دانش آموزان روستا از سوی بنیاد قلم چی کیف، پکیج لوازم التحریر و توپ ورزشی اهداء شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار