میزگردهای تلویزیونی برای شهید آوینی

تهران (پانا) - شبکه افق تولید و پخش میزگردهایی با موضوع شهید آوینی را آغاز کرده است.

کد مطلب: ۱۱۷۶۸۲۹
لینک کوتاه کپی شد
میزگردهای تلویزیونی برای شهید آوینی

به گزارش روابط عمومی برنامه، «انفتاح» عنوان برنامه شبکه افق است که با موضوع شهید آوینی در چهار قسمت از این شبکه افق پخش می‌شود.

بیستم فروردین‌ماه، سالروز شهادت سید مرتضی آوینی بود که روز شهادتش به‌عنوان روز هنر انقلاب اسلامی نام‌گذاری شده است.

این برنامه که به همت دانشگاه سوره ساخته شده است، در قالب چهار میز با اساتید و کارشناسان هنر و رسانه به گفت وگو می‌نشیند.

میز اول برنامه انفتاح به موضوع شعر و ادبیات با حضور محسن مؤمنی شریف و زینب عرفانیان، میز دوم مربوط به هنرهای نمایشی با حضور شهریار بحرانی و کوروش زارعی، میز سوم مربوط به هنرهای تجسمی با حضور عبدالحمید قدیریان و صابر شیخ رضایی و میز چهارم با موضوع حکمت هنر با حضور مجید شاه‌حسینی، چهار قسمت این برنامه را شکل می‌دهند.

«انفتاح» از روز شنبه مورخ ۲۱ فروردین‌ماه آغاز شده و هر شب ساعت ۲۰ از شبکه افق پخش می‌شود.

بر اساس این گزارش، ویژه‌برنامه سحر شبکه افق با عنوان «وقت‌سحر» و با محوریت موضوع مهدویت، به تهیه‌کنندگی طه‌ حکیمی و با اجرای صابر خراسانی و کارشناسی حجت‌الاسلام پناهیان از سحرگاه چهارشنبه (۲۵ فروردین) همزمان با اول ماه مبارک رمضان به مدت ۳۰ شب به روی آنتن شبکه افق خواهد رفت.

برنامه شامل بخش‌های مختلف کارشناسی، مناجات‌خوانی، گزارش مردمی به صورت زنده و ... خواهد بود. همچنین در کنار کارشناس مذهبی، برنامه مهمانان دیگری نیز به فراخور موضوع برنامه خواهند داشت. پخش کلیپ‌ها، نماهنگ‌ها و مناجات‌خوانی ها به همراه پخش قسمت‌هایی از دعای سحر، دعای افتتاح و ابوحمزه با نوای حاج منصور ارضی از دیگر بخش‌های این برنامه است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار