برگزیدگان جشنواره تولیدات فرهنگی کرونا در زنجان معرفی شدند

زنجان (پانا) - با برگزاری مراسم اختتامیه جشنواره تولیدات فرهنگی کرونا با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در زنجان برگزیدگان این جشنواره معرفی شدند.

کد مطلب: ۱۱۷۶۸۰۱
لینک کوتاه کپی شد
برگزیدگان جشنواره تولیدات فرهنگی کرونا در زنجان معرفی شدند

به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان، مراسم اختتامیه این جشنواره با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و با تعداد محدود برگزار شد.

محمد ربیع احمدخانی در مراسم اختتامیه جشنواره تولیدات فرهنگی کرونا گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا وضعیت برای برگزاری جلسات حضوری فراهم نیست و از همین رو برنامه‌ها با تعداد محدود و در کمترین زمان ممکن برگزار می‌شود.

وی با اشاره به همکاری موسسه فرهنگی لوح زرین‌مانی در برگزاری جشنواره تولیدات کرونا، افزود: به منظور استفاده از ظرفیت هنر و شکوفایی استعدادها، در این زمینه جشنواره تولیدات هنری برگزار شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان با اشاره به اینکه جشنواره تولیدات فرهنگی کرونا در چهار بخش عکس، فیلم 100 ثانیه‌ای، دلنوشته و پیام کودکان به صورت تصویری برگزار شد، گفت: آثار قابل توجهی به جشنواره ارسال شده است.

وی یادآور شد: محورهای اصلی این جشنواره شامل استفاده از ماسک، حفظ فاصله اجتماعی، عدم مسافرت و ماندن در خانه، بهداشت روانی خانواده، مدافعین سلامت، رعایت بهداشت فردی، مراقبت از سالمندان و یلدای سالم با پرهیز از دورهمی‌های مرسوم بود.

احمدخانی با بیان اینکه 93عکس از 35 شرکت‌کننده به دبیرخانه این جشنواره ارسال شده بود، اضافه کرد: 14اثر در بخش پیام کودکان تصویری، 37 دلنوشته و 26 فیلم کوتاه نیز از 23 شرکت کننده ارسال شده بود.

وی در خصوص داوری این جشنواره نیز اظهار کرد: حمید رضا بازرگانی و میری داوری جشنواره تولیدات فرهنگی کرونا را عهده‌دار بودند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان با اشاره به اهداف این جشنواره گفت: در راستای اهداف فرهنگی و هنری و با توجه شرایط خاص کرونایی جامعه و بهره‌وری هرچه بیشتر از ظرفیت‌ها در تبیین رفتارهای صحیح به منظور پیشگیری و مقابله با بیماری کوید 19 جشنواره تولیدات مردمی در فضای مجازی را برگزارشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار