تولید هزار دستگاه کامیون در کارخانه کامیون سازی مشگین شهر

اردبیل(پانا) - استاندار اردبیل از ثبت سفارش یک هزار دستگاه کامیون از سوی نهاد‌ها و شرکت‌های بزرگ در کارخانه کامیون سازی مشگین شهر خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۷۶۷۹۱
لینک کوتاه کپی شد
تولید هزار دستگاه کامیون در کارخانه کامیون سازی مشگین شهر

به گزارش اداره کل استانداری اردبیل، اکبر بهنام جو، استاندار اردبیل در جریان بازدید از کارخانه کامیون سازی مشگین شهر گفت: تولید خودرو در این واحد بعد از شماره گذاری تسریع شده و این واحد روند توسعه مطلوبی را سپری می‌کند.

او افزود: سفارش‌هایی به تعداد یک هزار دستگاه در این واحد از سوی پیمانکاران، شرکت‌های بزرگ و نهاد‌ها ثبت شده و این کارخانه بعد از شماره گذاری اقدام به تولید سفارش‌ها می‌کند.

استاندار اردبیل تصریح کرد: این واحد به دلیل تلفیق علم و صنعت ارتباط تنگاتنگی با دانشگاه داشته و در آینده نیرو‌های تحصیل کرده مرتبط با رشته مربوطه در این واحد جذب می‌شوند.

بهنام جو یادآور شد: وجود چنین واحد‌های بزرگ صنعتی در استان به جلوگیری از مهاجرت جوانان تحصیل کرده کمک کرده و در ایجاد اشتغال و توسعه اقتصاد صنعتی منطقه‌ای تاثیرگذار است.

فاز اول کارخانه تولید کامیون حدید مبتکران شهرستان مشگین‌شهر با برند ایرانی چاپار سال ۹۸ در سفر رییس جهموری به استان اردبیل افتتاح شد و روزانه ۵۰ اتاق کامیون در این واحد ساخته می‌شود.

در حال حاضر خط ذوب و ریخته‌گری و دستگاه‌های پرس ۲ هزار تنی و چهار هزار تنی مخصوص قطعات موتور و بدنه با احداث چهار سالن بزرگ در حال راه‌اندازی است.
کامیون تولیدی کارخانه حدید مبتکران مشگین‌شهر در تیپ‌های مختلف از جمله کامیون‌های دو محور، سه محور، دو محور کشنده، کمپرسی و اتاق چوب باری و سه محور‌های کشنده سنگین و کمپرسی، باری و خدماتی است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار