تجلیل از دانش آموزان دعوت‌شده به اردوی تیم ملی کشتی نوجوانان

زاهدان (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان طی مراسمی از دانش آموزان زابلی «ابوالفضل شهرکی نیا» و «ابوالفضل میرشکاری» که به تیم ملی کشتی نوجوانان دعوت شدند، تجلیل کرد.

کد مطلب: ۱۱۷۶۷۳۴
لینک کوتاه کپی شد
تجلیل از دانش آموزان دعوت‌شده به اردوی تیم ملی کشتی نوجوانان

حمیدرضا رخشانی در آیین تجلیل از 2 دانش آموز دعوت شده به تیم ملی کشتی اظهار کرد: آموزش مهارت‌های علمی، شغلی، فردی و اجتماعی به دانش آموزان از جمله ماموریت‌های اصلی و مهم آموزش و پرورش است.

وی افزود: در این میان مهارت‌های جسمی و ورزشی از اهمیت بسزایی برخوردار است چرا که هر چه بیشتر به رشد و ارتقای این مهارت در نوجوانان و جوانان بپردازیم شاهد شکوفایی استعدادهای مختلف این قشر از جامعه خواهیم بود و در مقابل آسیب ها و مشکلات اجتماعی کاهشی محسوس خواهند داشت.

مدیرکل آموزش و پرورش دانش آموزان مستعد و موفق در عرصه های علمی، ورزشی، هنری، قرآنی و ... را سرمایه‌های گرانقدر آموزش و پرورش عنوان کرد و گفت: هر چقدر بر روی این دانش آموزان و ارتقای مهارت‌های آنان تلاش کنیم یقینا در راه رسیدن به آینده‌ای روشن برای استان و کشور قدم برداشته‌ایم.

رخشانی همچنین همکاری اداره کل ورزش و جوانان استان و هیئت کشتی در پرورش دانش آموزان ورزشکار را شایسته تقدیر برشمرد و تصریح کرد: خدمت به دانش آموزان مستعد و علاقمند برای رسیدن به آنچه لیاقتش را دارند به طور قطع خدمتی حقیقی به جامعه است.

گفتنی است ابوالفضل شهرکی نیا علاوه بر این موفق به کسب مقام اول مسابقات کشتی انتخابی تیم ملی نوجوانان نیز شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار