رئیس کل دادگستری استان زنجان:

محرومیت‌زدایی و تثبیت مالکیت املاک و اماکن شهری و روستایی از وظایف بنیاد مسکن انقلاب اسلامی است

زنجان (پانا) - رئیس کل دادگستری استان زنجان در دیدار با مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب استان تأکید کرد محرومیت زدایی و تثبیت مالکیت املاک و اماکن شهری و روستایی از وظایف بنیاد مسکن انقلاب اسلامی است.

کد مطلب: ۱۱۷۶۷۰۲
لینک کوتاه کپی شد
محرومیت‌زدایی  و تثبیت مالکیت املاک و اماکن شهری و روستایی از وظایف بنیاد مسکن انقلاب اسلامی است

حجت الاسلام صادقی نیارکی، در دیدار مدیر کل و معاونین بنیاد مسکن انقلاب اسلامی زنجان گفت: 21 فروردین سالروز تشکیل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی به فرمان حضرت امام خمینی(ره) بنیانگذار جمهوری اسلامی‌ایران به منظورپیگیری و تأمین مسکن محرومان و متولی توسعه و عمران روستاها درکشور است.

رئیس کل دادگستری استان با بیان اینکه یکی از مهمترین وظیفه بنیاد مسکن تثبیت مالکیت و اجرای طرح هادی در روستاها است که الحمدلله استان زنجان در این زمینه دارای رتبه ممتاز است، اما همچنان مشکلاتی در این زمینه وجود دارد، تأکید کرد: ارائه طرح و نقشه مطالعاتی دقیق و جامع و برنامه ریزی مدون در سطح ملی، ابلاغ و اجرای صحیح در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی یک ضرورت است.

عالیترین مقام قضایی استان اظهار کرد: در بحث اسناد مالکیت و تثبیت املاک و اماکن شهری و روستایی بخشی از کار برعهده بنیاد مسکن باشد که بایستی با همه توان پیگیری شود، چرا که این اقدام باعث کم شدن اختلافات و سهولت در ارائه سایر خدمات مرتبط با اسناد مالکیت می شود.

رییس شورای قضایی استان بر نوسازی ناوگان ماشین آلات سنگین در بنیاد مسکن تاکید و ادامه داد: با توجه به حادثه خیز بودن کشور و استان و قرار گرفتن در کمربند زلزله و حوادث غیر مترقبه دیگر لزوم نوسازی ناوگان ماشین آلات سنگین در این حوزه بیش از پیش احساس می شود، چرا که تجربیات سالهای اخیر در حوادث گذشته ضرورت این امر را به اثبات رسانده که این موضوع نیازمند طرح و تصویب آن در ستاد بحران استان نیز است.

حجت الاسلام و المسلمین صادقی نیارکی از مهمترین وظایف دیگر بنیاد ساخت مسکن برای اقشار کم درآمد و مستضعفین برشمرد و گفت: در این زمینه که از اساسی ترین وظایف بنیاد است باید نظارتهای دقیق ، مستمر و فنی انجام شود تا سازه ها و ساختمانهای مستحکم و مقاوم در برابر زلزله ایجاد شود تا باعث ماندگاری نام نیک این یادگار ارزشمند امام راحل برای مجریان شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار