آذرکیش تاکید کرد

همکاری بخش‌های مختلف آموزش‌وپرورش برای اجرای برنامه در هنرستان‌ها

تهران (پانا) - مدیرکل فنی حرفه ای و کاردانش وزارت آموزش و پرورش خواهان همکاری بخش‌های مختلف آموزش‌وپرورش برای اجرای برنامه‌هایی مانند جشنواره عکس رشد در هنرستان‌ها شد.

کد مطلب: ۱۱۷۶۶۹۶
لینک کوتاه کپی شد
همکاری بخش‌های مختلف آموزش‌وپرورش برای اجرای برنامه در هنرستان‌ها

سیدمصطفی آذرکیش مدیرکل دفتر فنی و حرفه ای و کاردانش وزارت آموزش و پرورش در آیین اختتامیه یازدهمین جشنواره عکس رشد که صبح امروز ۲۲ فروردین ۹۹ در سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی برگزار شد با اشاره به اهمیت حضور جدی و اثربخش جوانان در فعالیت‌های فرهنگی طبق بیانیه گام دوم انقلاب گفت: تلاش ما بر این است که همکاری خوبی با سایر بخش‌های آموزش و پرورش برای اجرای برنامه‌های مختلف در هنرستان‌ها داشته باشیم.

وی درباره فعالیت‌های هنری دانش‌آموزان رشته‌های فنی حرفه ای و کار دانش گفت: امسال دانش‌آموزان هنرستانی در پاسخ به حتک حرمت از پیامبر اسلام به تعداد سال‌های تولد پیامبر اثر تولید کردند و این آثار در یک نمایشگاه در معرض تماشا گذاشته شد.

آذرکیش افزود: امیدواریم این جشنواره آغازی برای همکاری‌های مشترک بین بخش‌های مختلف آموزش و پرورش باشد تا در نهایت به کیفیت‌بخشی به این برنامه‌ها دست یابیم.

گفتنی است در بخش فنی‌وحرفه‌ای ۱۲۴۷ عکس به دبیرخانه ارسال که انتخاب عکس‌ها در مرحله نخست توسط هیاتی 5 نفره انجام ‌شد. با تأیید 2340 عکس، داوری عکس‌های این گروه سنی را 3 هنرآموز هنرستان آغاز کردند. پس از 3 مرحله داوری فشرده، تعداد 70 عکس در بخش آزاد، 22 عکس در بخش دانش‌آموزی و 23 در بخش بزرگ‌سال فنی و حرفه‌ای به نمایشگاه جشنواره عکس رشد راه یافتند.

در ادامه این آیین برگزیدگان جشنواره عکس رشد در استان‌های معرفی و تقدیر شدند، این مراسم به صورت حضوری در تهران با شرکت ویدئوکنفرانسی استان‌ها برگزار شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار