معاون علوم پزشکی گیلان:

محدودیت های ترددی و تعطیلی اصناف بر اساس دستورالعمل ها اجباری است

رشت (پانا) - معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گیلان گفت محدودیت های تردد و تعطیلی اصناف مورد بر اساس دستورالعمل ستاد کرونا اجباری است و باید مورد توجه قرار گیرد و مردم باید نسبت به رعایت این محدودیت ها اهتمام کنند.

کد مطلب: ۱۱۷۶۶۲۹
لینک کوتاه کپی شد
محدودیت های ترددی و تعطیلی اصناف بر اساس دستورالعمل ها اجباری است

به گزارش دانشگاه علوم پزشکی گیلان، آبتین حیدرزاده با بیان اینکه در شهرهای قرمز گروه های شغلی ۲، سه و چهار و در شهرهای نارنجی گروه‌های شغلی سه و چهار حتما باید تعطیل شوند، خاطر نشان کرد: این دستورالعمل اجباری شده است و برای حفظ سلامت و جان مردم ضروری است.

وی عنوان کرد: گروه های یک شغلی مشاغل ضروری از جمله فروشگاه های مایحتاج عمومی، نانوایی ها و تعمیرگاه ها هستند که می توانند فعال باشند.

وی با بیان اینکه در شهرهای قرمز کافه ها و رستوران باید تعطیل شده و به صورت بیرون بر خدمات ارائه کنند، اضافه کرد: رستوران ها و مکان های تجمعی مهمترین محل آلودگی در انتشار ویروس کرونا در کل دنیا هستند.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گیلان با تاکید بر ضرورت رعایت پروتکل های بهداشتی پیشگیری از انتشار ویروس کرونا اظهار کرد: همشهریان تنها برای کارهای اضطراری از شهر خارج شوند و حتی المقدور در بین شهرستان های استان جابجایی نداشته باشند.

وی یادآور شد: هم اکنون شهرستان های رشت، رودسر، املش، لنگرود، لاهیجان، آستانه اشرفیه، رودبار، بندرانزلی، صومعه سرا، فومن، تالش، آستارا و خمام در استان گیلان قرمز و سیاهکل، شفت، ماسال و رضوانشهر نیز نارنجی هستند که به سمت قرمز می روند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار