مدیر دبیرستان شاهد هاجر کاشمر:

دیدار با خانواده ایثارگران و جانبازان موجب تقویت روحیه و خدمت است ‏

کاشمر (پانا)- دیدار بهاری مدیر و معاون پرورشی و حوزه مشاوره دبیرستان شاهد هاجر با خانواده های ایثارگران سرافراز دبیرستان شاهد هاجر کاشمر انجام شد.

کد مطلب: ۱۱۷۶۶۱۸
لینک کوتاه کپی شد
دیدار با خانواده ایثارگران و جانبازان موجب تقویت روحیه و خدمت  است ‏

اکرم صمیمی، مدیر دبیرستان شاهد هاجر در گفت و گو با پانا گفت: طبق روال هر ساله تعدادی از کادر اجرایی و همکاران دبیرستان شاهد هاجر از خانواده های آزادگان و ایثارگران که شامل طرح جامعه هدف دبیرستان هستند سرمی زنند و امسال نیز با وجود محدودیت های ایجاد شده وظیفه خود دانستیم که هرچند کوتاه و مختصر و رعایت فاصله و تعداد اما در حد امکان وظیفه خود را انجام داده و از وجود ایثارگران روحیه بگیریم تا بتوانیم بهتر خدمت کنیم.

وی اضافه کرد: شهیدان، ایثارگران و آزادگان امنیت کشور را به زندگی و خانواده خود ترجیح دادند و تمام وجود و هستی خود را در طبق اخلاص گذاشتند.

وی امنیت، آرامش و اقتدار امروزه جامعه اسلامی را مدیون جانفشانی این افراد دانست و ادامه داد: دیدار و تجلیل از این خانوادگان به معنی ادامه مسیر حرکت این بزرگان و شهدا است و دیدار با آن ها موجب تقویت روحیه و خدمت است.

در این دیدار بهاری ضمن بیان خاطرات دل انگیز آن بزرگ مردان وضعیت آموزشی و تحصیلی و سلامت روان دانش آموزان مورد برسی قرار گرفت.

این دیدارها با خانواده های غلام نژاد، یزدانی، وفایی، زینلی و سلاحی برگزار شد.

کیمیا جعفری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار