تاریخی خبر داد

از سرگذشت‌پژوهی شهدای دانش‌آموز تا اردوی تقویتی کنکور برای دانش‌آموزان

تهران (پانا) - به گفته دبیرکل اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان در سال ٩٩ تحرک جدی در برنامه‌های اتحادیه داشتیم.

کد مطلب: ۱۱۷۶۶۰۲
لینک کوتاه کپی شد
از سرگذشت‌پژوهی شهدای دانش‌آموز تا اردوی تقویتی کنکور برای دانش‌آموزان

به گزارش روابط عمومی اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان، حسین تاریخی دبیرکل اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان در نشست راه روشن 9 گزارش عملکردی از برنامه های اتحادیه در سال 99 در حضور نماینده مقام معظم رهبری در اتحادیه ارائه کرد.

وی گفت: امیدواریم بتوانیم متفاوت تر از شرایط فعلی برنامه های اتحادیه را پیش ببریم، در نظر داریم تا طبق برنامه ریزی های انجام شده و با توجه به شرایط امسال برنامه های متفاوتی را برای دانش آموزان عضو اتحادیه برگزارکنیم

دبیرکل اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان گفت: بابد تمرین کنیم تا وقتی هجمه ها جدی تر می شود آمادگی کافی داشته باشیم و با اتفاقات پیرامونی متزلزل نشویم در واقع مهم است که خودمان را توانمند کنیم تا در مواجهه با اتفاقات پیرامونی واکنش سریع داشته باشیم.

تاریخی با اشاره به اینکه در سال ٩٩ تحرک جدی در برنامه ها داشتیم،خاطرنشان کرد: در حوزه آموزش، برنامه سامانه جامع آموزش را داشتیم که به پشتوانه مرکز فرهنگی تبلیغی آینده سازان اتفاقات مبارکی رخ داد؛ تحلیل و بررسی کارنمای استان ها انجام شد تا کارنامه تخصصی از هر استان داشته باشیم.

وی با اشاره به برگزاری کنگره مجازی سال گذشته به دلیل شیوع کرونا بیان کرد: همچنین سال گذشته از برنامه های مبتکرانه ای چون «اید نو» رونمایی شد علاوه برآن فراخوان تجربه نگاری فعالیت های دانش آموزی مربی محور انجام شد.

به گفته دبیرکل اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان، برگزاری جشنواره ستارگان با حضور بیش از ٣٠ هزار دانش آموز متوسطه اول از دیگر فعالیت های اتحادیه برای دانش آموزان بوده است و ٧ هزار و ۵٠٠ محتوای آموزشی هم در این حوزه تهیه شد.

تاریخی خاطرنشان کرد: سرگذشت پژوهی شهدای دانش آموز و همکلاسی آسمانی را هم داشتیم همچنین اولین رویداد داستان نویسی هزار تو برای نوجوانان انجام شد، الگوی تعالی دختران جزو برنامه های ویژه ای بود که در حوزه خواهران صورت گرفت و تولید محتوای آموزشی ترویجی آن محقق شد.

دبیرکل اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان از راه اندازی اولین دوره اینترنت اشیا ،از دیگر برنامه های این تشکل دانش آموزی در سال گذشته خبرداد و گفت: عید امسال هم اردوی تقویتی کنکور برای یازدهم و دوازدهم داشتیم که ۴٠ نفر در این رویداد شرکت کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار