توزیع بیش از ۸۰ هزار حلقه لاستیک در بین رانندگان اردبیلی

اردبیل(پانا) - معاون حمل ونقل اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای اردبیل خبر داد بیش از ۸۰ هزار حلقه لاستیک به نرخ دولتی و سهمیه‌ای در بین رانندگان این استان توزیع شده است.

کد مطلب: ۱۱۷۶۴۸۶
لینک کوتاه کپی شد
توزیع بیش از ۸۰ هزار حلقه لاستیک در بین رانندگان اردبیلی

به گزارش اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای اردبیل، رضا شیرین زاده، معاون حمل ونقل اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان، با بیان اینکه توزیع لاستیک ناوگان‌های درون شهری و برون شهری به صورت نرم افزاری و تحت وب انجام شده و حواله‌های صادره نیز برحسب کارکرد ناوگان به صورت سیستمی صادر می‌شود، گفت: رانندگان استان جهت دریافت لاستیک ناوگان باری برون شهری بر اساس کارکرد و پیمایش می‌توانند با در دست داشتن اسناد مالکیت خود در مرکز استان به انجمن صنفی رانندگان کالا مراجعه کنند.

او فعالیت ۸۷ شرکت حمل و نقل کالا با بیش از ۱۲ هزار و ۹۳۳ دستگاه ناوگان باری را در استان اردبیل یادآور شد و تصریح کرد: ۱۱ هزار و ۷۸۴ راننده در بخش حمل و نقل کالای استان فعالیت می‌کنند.

معاون حمل ونقل اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان با اشاره به صدور ۲۸۳ هزاربرگ بارنامه گفت: سال گذشته با تلاش فعالان عرصه حمل و نقل و رانندگان سخت کوش ۴ میلیون تن کالا در استان جابجا شد.

شیرین زاده با قدردانی از فعالیت‌ها و تلاش‌های شبانه روزی رانندگان و فعالان عرصه حمل ونقل استان بیان کرد: وضعیت حمل ونقل بار و کالا در استان کاملا عادی و روان است.

او گفت: به دلیل شیوع ویروس کرونا کلیه اقدامات لازم و شیوه نامه‌های بهداشتی به شرکت‌های حمل ونقل کالا و مسافر ابلاغ شده و فاصله گذاری اجتماعی نیز رعایت می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار