ثبت نام دانش آموزان برای ورود به مدارس نمونه دولتی از امروز آغاز شد

رشت (پانا) - معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان گیلان گفت دانش آموزان پایه نهم، برای شرکت در آزمون ورودی پایه دهم مدارس نمونه دولتی می توانند از 21 تا 31 فروردین 1400 به صورت غیر حضوری نام نویسی کنند.

کد مطلب: ۱۱۷۶۳۷۹
لینک کوتاه کپی شد
ثبت نام دانش آموزان برای ورود به مدارس نمونه دولتی از امروز آغاز شد

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان گیلان، جابر اخلاقی با اعلام این خبر امروز گفت: دانش آموزانی که علاقه مندند مهر امسال در پایه دهم مدارس نمونه دولتی تحصیل کنند، می توانند از امروز برای ثبت نام شرکت در آزمون ورودی، به سایت sanjesh.giledu.ir مراجعه کنند.

وی افزود: شرط ثبت نام در مدارس نمونه دولتی دوره دوم متوسطه، قبولی در پایه نهم است که متقاضیان در زمان آزمون باید حداقل دارای معدل 17 باشند و همچنین کسب 50 درصد نمره آزمون کتبی ضروری است.

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان گیلان با اشاره به پایان مهلت ثبت نام در 31 فروردین 1400 خاطرنشان کرد: آزمون ورودی پایه دهم مدارس نمونه دولتی همزمان با سراسر کشور روز جمعه 18 تیر امسال برگزار خواهد شد.

اخلاقی با اشاره به تحصیل 2 هزار و 622 دانش آموز گیلانی در 12 دبیرستان نمونه دولتی اظهار کرد: در سال تحصیلی 1401-1400، یک هزار و 70 دانش آموز در در 3 رشته تحصیلی علوم تجربی، ریاضی فیزیک و علوم انسانی پذیرفته خواهند شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار