با امضای تفاهم‌نامه سازمان نوسازی مدارس کشور با سازمان منطقه آزاد ماکو؛

مدارس کانکسی روستاهای منطقه آزاد ماکو جمع‌آوری می‌شود

تهران (پانا) - تفاهم‌نامه جمع آوری مدارس کانکسی از روستاهای منطقه آزاد ماکو، بین سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور و سازمان منطقه آزاد تجاری و صنعتی ماکو منعقد شد.

کد مطلب: ۱۱۷۶۲۰۴
لینک کوتاه کپی شد
مدارس کانکسی روستاهای منطقه آزاد ماکو جمع‌آوری می‌شود

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور، در حاشیه افتتاح مدرسه معلم فقید «حسن انزلی» در ارومیه تفاهم‌نامه جمع‌آوری مدارس کانکسی روستاهای منطقه آزاد ماکو با حضور محسن حاجی‌میرزایی وزیر آموزش و پرورش و محمدمهدی شهریاری استاندار آذربایجان‌غربی، به امضای مهراله رخشانی‌مهر رئیس سازمان نوسازی مدارس ،کشور و محمدرضا عبدالرحیمی مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ماکو رسید.

طبق این تفاهم‌نامه مقرر شد سازمان منطقه آزاد تجاری و صنعتی ماکو در راستای ایفای مسئولیت اجتماعی و مشارکت در امر محرومیت‌زدایی به‌ویژه در حوزه استانداردسازی فضاهای آموزشی در طرح حذف و جایگزینی مدارس کانکسی روستاهای منطقه آزاد ماکو مشارکت پنجاه درصدی داشته باشد.

با اجرای این تفاهم‌نامه 25 مدرسه کانکسی واقع شده در منطقه آزاد تجاری و صنعتی ماکو که مشتمل بر شهرستان‌‌های ماکو، پلدشت و شوط می باشد در ظرف مدت یک‌سال جمع آوری و با مدارس استاندارد متعارف جایگزین می‌شوند.

گفتنی است، سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور علاوه‌بر مشارکت پنجاه درصدی در تامین اعتبارات پروژه ها مسئولیت نظارت فنی بر اجرای عملیات ساخت را بر‌عهده خواهد داشت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار