استاندار فارس: سربازان گمنام امام زمان (عج) نام‌آورترین سربازان هستند

 شیراز (پانا) - استاندار فارس گفت: گرچه سربازان گمنام امام زمان (عج) به گمنامی شهره هستند اما آنها نام آورترین سربازان در حوزه امنیت، آرامش و آسایش کشور و مردم هستند.

کد مطلب: ۱۱۷۶۱۵۵
لینک کوتاه کپی شد
استاندار فارس: سربازان گمنام امام زمان (عج) نام‌آورترین سربازان هستند

عنایت‌الله رحیمی، امروز پنجشنبه در نخستین جشنواره شعر گمنامی در شیراز، ضمن ابراز خرسندی از برگزاری این جشنواره در شیراز افزود: افراد از راه‌های مختلف اثرگذاری خود را در جامعه نشان می‌دهند، عده‌ای با بیان و زبان، برخی با اخلاق و رفتار و تعدادی هم در عمل.
وی ادامه داد: اگر خوب بیاندیشیم می‌بینیم که گروهی با ترکیب همه این عوامل اثرگذاری مثبت خود را در جامعه ماندگار می‌کنند که شهدای عرصه گمنامی و سربازان امام زمان از این گروه هستند.
او اظهار داشت: برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و فرهنگ خدمت خالصانه و صادقانه‌ای که با گمنامی همراه است، بیان هنر و ادب بیانی فراگیر و اثرگذار است.

آثار مجاهدت سربازان گمنام امام زمان (عج) در امنیت کشور مشهود است
نماینده ولی فقیه در فارس و امام جمعه شیراز هم گفت: آثار ایثار و مجاهدت‌های سربازان گمنام امام زمان (عج) در امنیت کشور و شهروندان مشهود و قابل تقدیر است.
آیت‌الله لطف‌الله دژکام افزود: سربازان گمنام امام زمان (عج) بدون اینکه کسی بداند و در گمنامی با فساد مقابله می‌کنند و از جایگاه و مقام والایی در نزد پروردگار برخوردار هستند.
در این مراسم که در جوار آرامگاه حافظ شیراز و با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر سید محمود علوی وزیر اطلاعات برگزار شد، برگزیدگان جشنواره ملی شعر گمنامی تجلیل شدند.

همچنین از کتاب مجموعه اشعار شاعران در وصف سربازان گمنام امام زمان (عج) رونمایی شد.
تعدادی از شاعران منتخب این جشنواره ملی که از سایر استان‌ها در این جشنواره شرکت کرده بودند، با توجه به شرایط شیوع کرونا در استان فارس به صورت مجازی در این آیین شرکت داشتند.
چهار تن از شاعران استان فارس نیز به نمایندگی از شاعران کشور در این آیین به شعرخوانی در وصف سربازان گمنام امام زمان (عج) در وزارت اطلاعات پرداختند.
در این آیین، یاد و خاطره شهید محسن جعفری از سربازان گمنام امام زمان (عج) در وزارت اطلاعات که اواخر بهمن‌ماه ۱۳۹۹ هنگام انجام ماموریت در سیستان و بلوچستان به شهادت رسید و در زادگاهش شیراز آرام گرفت، گرامی داشته شد

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار