معاون استاندار تهران تاکید کرد:

پروژه‌های عمرانی در شرایط سخت شیوع کرونا نیز تعطیل شدنی نیست

اسلامشهر (پانا) - معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار تهران بر حمایت کامل مجموعه استانداری از پروژه‌های مهم و اولویت دار شهرستان اسلامشهر تاکید کرد.

کد مطلب: ۱۱۷۶۱۳۸
لینک کوتاه کپی شد
پروژه‌های عمرانی در شرایط سخت شیوع کرونا نیز تعطیل شدنی نیست

عبدالرضا چراغعلی در جلسه بررسی پروژه‌های عمرانی شهرستان اسلامشهر که در فرمانداری اسلامشهر برگزارشد،در سخنانی با بیان اینکه اوج گیری مجدد بیماری کرونا تمام فعالیت‌ها را متاثر کرده، اظهار کرد: پروژه‌های عمرانی در شرایط سخت شیوع کرونا نیز تعطیل شدنی نیست و همواره در بخش‌های عمرانی باید آمادگی برای خدمات رسانی در سایر حوزه‌های مسئولیتی وزارت کشور نیز وجود داشته باشد.

او با بیان اینکه همه مدیران اجرایی شهرستان اسلامشهر از جمله بخشداران و شهرداران باید برای خدمت رسانی به مردم در سال جدید هم قسم شوند افزود: مدیران باید با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در خط مقدم خدمت به مردم حاضر باشند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار تهران با اشاره به رسیدگی به پرونده‌های مربوط به فعالیت‌های عمرانی شهرستان اسلامشهر در کمیسیون‌ها و کارگروه‌های مختلف استانداری تصریح کرد: سعی ما این است اگر اختلافی در راستای اجرای پروژه‌های عمرانی با سازمان‌ها و ارگان‌های دیگر وجود دارد را در کمترین زمان ممکن مرتفع کنیم.

چراغعلی با بیان اینکه مدیران فعال در حوزه عمرانی تلاش کنند تا از خودشان کار ماندگار باقی بگذارند گفت: در حوزه عمرانی با اعلام فرماندار شهرستان اسلامشهرو با حضور میدانی مدیران مرتبط استانی پروژه‌های عمرانی اولویت دار اسلامشهر حمایت و پشتیبانی خواهد شد.

خبرنگار: زهرا سهرابی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار