ارسال بخشنامه اجرای پویش «من حاضرم» برای کمک به دانش آموزان محروم به سراسرکشور

اردبیل(پانا) - مدیر کل آموزش وپرورش اردبیل از ارسال بخشنامه اجرای پویش «من حاضرم» به ادارات کل آموزش و پرورش سراسر کشور خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۷۶۱۰۱
لینک کوتاه کپی شد
ارسال بخشنامه اجرای پویش «من حاضرم» برای کمک به دانش آموزان محروم به سراسرکشور

احمد ناصری، مدیر کل آموزش وپرورش اردبیل در گفت و گو با پانا اظهار کرد: تعدادی از معلمان از اسفند ماه آموزش‌های خود را به‌صورت آنلاین آغاز کردند و دانش‌آموزانی که وضعیت مالی بهتری داشتند حتی با وجود کرونا در خانه‌هایشان به‌وسیله گوشی‌های هوشمند موبایل یا کامپیوتر درس‌های جدید را فرا گرفته‌اند اما عده ای به دلیل فقر مالی خانواده‌هایشان با مشکلاتی مواجه هستند.

او افزود: در همین راستا سازمان دانش آموزی اردبیل جهت مشارکت در این کمک مومنانه و انساندوستانه مبادرت به اجرای طرح پویش «من حاضرم» برای کمک به دانش آموزان محروم در سطح استان کرد که با استقبال فرهنگیان، دانش آموزان، همشهریان و هم استانی های عزیزمان مواجه شد.

رئیس شورای برنامه ریزی سازمان دانش آموزی استان خاطرنشان کرد: در راستای اجرای موفقیت این طرح در سطح استان، سازمان دانش آموزی جمهوری اسلامی ایران نیز این استان را به عنوان دبیرخانه کشوری پویش «من حاضرم» انتخاب کرد، که امیدواریم با عنایت به بخشنامه ارسالی، نسبت به تشکیل کمیته استانی و انجام برنامه های تبلیغی و اطلاع رسانی و همچنین ارسال گزارش از عملکرد استانی به دبیرخانه کشوری پویش، شاهد آثار مثبت مادی و معنوی آن در رفع محرومیتهای آموزشی و پرورشی ناشی از شرایط شیوع بیماری منحوس کرونا بوده و گامی موثر در ارتقای تربیت و یادگیری دانش آموزان محروم از تحصیل در اقصی نقاط میهن عزیزمان برداشته باشیم.

ناصری تصریح کرد: به منظور ارج نهادن به تلاشهای مومنانه همکاران گرامی، از استانهای برتر نیز توسط سازمان دانش آموزی کشور تجلیل به عمل خواهدآمد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار