برگزاری جلسه مشترک مجمع اعضا و مربیان سازمان دانش آموزی اردبیل

اردبیل(پانا) - با حضور مدیر سازمان دانش آموزی ،کارشناسان،مربیان واعضای پیشتازان ، نشست مشترک مجمع اعضا ومربیان سازمان دانش آموزی اردبیل برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۷۶۰۹۹
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری جلسه مشترک مجمع اعضا و مربیان سازمان دانش آموزی اردبیل

در این نشست پرویز اصغری ،مدیرسازمان دانش‌آموزی اردبیل ضمن عرض خیرمقدم به همه مدعوین جلسه به تشریح اهداف و برنامه‌های سازمان پرداخت و گفت:در سازمان دانش‌آموزی اولویت اول ما تربیت افرادی منضبط ومسئولیت پذیر است و در این سازمان سعی ما بر آن است که دانش‌آموزان را برای آینده آماده کنیم .

او به استفاده حداکثری از ظرفیت های فضای مجازی و دعوت ازمربیان و اعضای پیشتازان جهت فعالیت در گروهها وکانالهای تعریف شده بویژه در خصوص تولید محتوا ی آموزشی و مهارتی باموضوعات بسته تحولی در شبکه شاد تاکید کرد.

مدیر سازمان دانش آموزی استان همچنین در این نشست دستورالعمل بازمهندسی شده تشکیلات پیشتازان را با جزییات کامل معرفی کرد.

اصغری درباره تشکیل کمیته‌های فنی و سلسله مراتب تشکیلاتی در طرح جدید تشکیلات توضیح داد و درباره آثار و نتایج درجات و مدال‌های تشکیلاتی مربیان و دانش‌آموزان به تفصیل سخن گفت.

او خاطرنشان کرد: سازمان دانش آموزی استان ، با هدف کمک به دانش‌آموزان مستعد اما نیازمند، پویش اهدا یا خرید گوشی‌ و تبلت‌های هوشمند را با عنوان «من حاضرم» از سال گذشته آغاز کرده و با عنایت به اجرای موفق این طرح در سطح استان ، سازمان دانش آموزی جمهوری اسلامی ایران نیز این استان را به عنوان دبیرخانه کشوری پویش «من حاضرم» انتخاب نموده که امیدواریم با توسعه این پویش در ایام شیوع بیماری منحوس کرونا شاهد رفع محرومیتهادرسطح گسترده باشیم.

در این جلسه اعضا مجمع نیز به بیان نکته نظرات ودیدگاههای خود برای پربارتر کردن برنامه ها وفعالیت‌های تشکل دانش آموزی پیشتازان ارائه دادند.

در پایان نشست از سوی سازمان دانش آموزی استان با اهدای لوح تقدیر وهدایا از اعضای مجمع تجلیل به عمل آمد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار