وزیر کار: صدور کارت اعتباری با توثیق سهام عدالت آغاز شد

تهران (پانا) - وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از صدور کارت اعتباری با توثیق سهام عدالت یا یارانه بدون نیاز به مراجعه به بانک خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۷۶۰۴۰
لینک کوتاه کپی شد
وزیر کار: صدور کارت اعتباری با توثیق سهام عدالت آغاز شد

محمد شریعتمداری، در حساب کاربری خود در توئیتر نوشت: «به ابتکار وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و برای نخستین بار تامین مالی خرد مبتنی بر زنجیره تولید از طریق صدور کارت اعتباری خرید با هدف افزایش قدرت خرید مردم و با توثیق سهام عدالت یا یارانه، بدون نیاز به مراجعه به بانک آغاز شد»

بر این اساس یک کارت اعتباری در اختیار مردم قرار می‌گیرد که تمام مراحل آن بدون نیاز به مراجعه به بانک به صورت الکترونیکی انجام می شود. این کارت برای سهام عدالت یک میلیونی اعتبار ۱۴ میلیون تومانی دارد و سهامداران ۵۰۰ هزار تومانی می توانند از اعتبار هفت میلیون تومانی بهره مند شوند.

روز گذشته حسن روحانی رئیس جمهوری نیز در این باره گفت: این یک اقدام رفاهی برای مردم و کمک به تولید است. ما هزینه‌های تولید را هم با این اقدام کم می‌کنیم بنابراین این اقدام برای مردم توضیح داده شود. پشتوانه این کارت، اعتباری خواهد بود. البته مورادی مثل یارانه و اوراق دیگر هم می‌تواند پشتوانه باشد اما یکی از پشتوانه‌ها که بیش از ۴۰ میلیون نفر به راحتی می‌توانند از آن استفاده کنند، سهام عدالت است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار