معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و توسعه مدیریت آموزش و پرورش شهرستان‌های تهران :

فرایند جذب سرباز معلم برای سال تحصیلی 1401-1400 آغاز شد

تهران (پانا)- معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و توسعه منابع اداره کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران از فرایند جذب سرباز معلم برای تأمین نیروی انسانی خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۷۵۹۵۱
لینک کوتاه کپی شد
فرایند جذب سرباز معلم برای سال تحصیلی 1401-1400 آغاز شد

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، یوسف بهارلو با بیان این خبر گفت: با توجه به کمبود نیروی انسانی هر ساله آموزش و پرورش با جذب سرباز معلم بخشی از نیروی انسانی خود را تامین می‌کند.

او افزود: داوطلبان با مدارک کارشناسی و کارشناسی ارشد مشروط به دارا بودن برگه آماده به خدمت بدون مهر غیبت که تاریخ اعزام آنها اول ماههای تیر، مرداد، شهریور سال 1400 باشد، می‌توانند نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند.

بهارلو تصریح کرد: فرایند انتخاب سرباز معلمان براساس فرم امتیازبندی و مولفه‌های موثر بر صلاحیت‌های حرفه‌ای معلمی با تایید کارگروه راهبری توسعه مدیریت استان انجام خواهد شد و پس از انتخاب و گزینش نهایی سرباز معلمان صرفا" در کلاس درس واحدهای آموزشی مناطق محروم و کمتر توسعه یافته به کار گرفته خواهند شد.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: برای آمادگی و در نظر گرفتن کیفیت آموزشی، دوره‌های آموزشی برای سرباز معلمان در طول تابستان برگزار خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار