فرمانده ویژه انتظامی غرب استان تهران :

از فرصت خدمت در لباس نیروی انتظامی باید به درستی استفاده کرد

اسلامشهر (پانا)- فرمانده ویژه انتظامی غرب استان تهران گفت: در تعطیلات نوروزی ۱۴۰۰ نسبت به اواخر اسفند نود و هشت، بیست و یک درصد کاهش سرقت در شهرستان‌های غرب استان تهران را داشتیم.

کد مطلب: ۱۱۷۵۹۲۹
لینک کوتاه کپی شد
از فرصت خدمت در لباس نیروی انتظامی باید به درستی استفاده کرد

سردار کیوان ظهیری، فرمانده ویژه انتظامی غرب استان تهران در جلسه شورای اداری شهرستان اسلامشهر در سخنانی اظهارکرد: زیرساخت تمام مسئولیت‌های ما امنیت است و همه باید در این امر مشارکت کنند.

او افزود: به عنوان مثال 79 درصد تمام سرقت‌ها از منازل مربوط به طبقه اول ساختمان‌ها است و با یک حفاظ می‌توان موضوع را حل کرد و خود مراقبتی برای همه است و ما نمی‌توانیم برای تک تک منازل شرکت‌ها و پارک‌ا نیرو بگذاریم.

او بیان کرد: من بر صحت اطلاعات آماری بسیار تأکید دارم، هرچند که بگویند که آمار سرقت بالا است. ما باید برآورد درستی از اتفاقاتی در سطح شهر‌ها داشته باشیم؛ در حال حاضر اراذل و اوباش نمی‌توانند حرکت نامناسبی انجام دهند، به خاطر اینکه تمام نیروها در یک هدف عمل می‌کنند و بر آن اشراف دارند و کوچکترین حرکت را رصدکرده، برخورد می‌کنند و تعهد قضایی می‌گیرند.

ظهیری تصریح کرد: مادر سطح شهرستان‌های غرب استان تهران هر هفته یک طرح جدید اجرا می‌کنیم و رسانه‌ای کردن آمار به منزله نشان دادن خودمان در در میان مردم نیست و صرفا"جهت آگاهی مردم است که مردم بدانند ما هستیم تا مجرمین هم بدانند که پلیس برخورد می‌کند و از فرصت خدمت در لباس نیروی انتظامی باید به درستی استفاده کرد.

او گفت: در تعطیلات نوروزی ۱۴۰۰ به نسبت اواخر اسفند نود و هشت در شهرستان‌های غرب استان تهران ۲۱ درصد کاهش سرقت داشتیم. امسال تمام چادرهای سطح شهرستان‌ها را در طول تعطیلات نوروزی برداشتیم و به جای آن گشت محوری را انجام دادیم و از تمام نیروها استفاده کردیم.

فرمانده ویژه انتظامی غرب استان تهران تأکید کرد: در بحث قاچاق اجناس یک انبار با دویست تریلی جنس و همچنین انباری را با احتکار انسولین در یکی از شهرستان‌ها را کشف کردیم و سوال ما این است، چرا انسولینی که مورد نیاز مردم است باید در این انبار احتکار شود از کجا وارد کشور و احتکار شده؛ پس بدانیم نیروی انتظامی با تمام قوا در خدمت مردم است .

سردار ظهیری اظهار کرد: شهرستان اسلامشهر دو برابر یک استان جمعیت دارد ولی ساختار آن شهرستانی است و در تمامی موارد نیروها جوابگو هستند و افزود، ما می‌دانیم کمبودهایی وجود دارد ولی هیچ وقت در انجام دادن ماموریت‌ها کوتاهی نکردیم.

او در این مراسم از زحمات سرهنگ مهدی کرمی فرمانده پیشین نیروی انتظامی شهرستان اسلامشهر تقدیر کرد و اعلام داشت که او به عنوان جانشین فرماندهی ویژه غرب استان تهران ارتقاء یافته و همچنین سرهنگ علی آقا‌کارخانه را به عنوان فرمانده جدید نیروی انتظامی شهرستان اسلامشهر معرفی کرد .

او بیان کرد: در حکم فرمانده جدید نیروی انتظامی شهرستان اسلامشهرکه از سوی سردار اشتری فرمانده نیروی انتظامی صادر شده، بر آموزش، صیانت از حقوق شهروندی، انضباط شهری، برخورد با سارقین و سالم بودن مأموران تأکید شده است و اعتقاد داریم تمام مشکلات را با تعامل درست می‌توان حل کرد.

خبرنگار: حق شناس

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار