در سفر به استان یزد؛

رخشانی‌مهر: تکمیل پروژه‌های نیمه تمام اولویت سازمان نوسازی مدارس در سطح کشور است

تهران (پانا) - معاون وزیر در جریان بازدید از پروژه‌های در دست احداث شهرستان تفت گفت تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام همچنان در اولویت برنامه‌های امسال سازمان نوسازی مدارس کشور است.

کد مطلب: ۱۱۷۵۸۸۲
لینک کوتاه کپی شد
رخشانی‌مهر:  تکمیل پروژه‌های نیمه تمام اولویت سازمان نوسازی مدارس در سطح کشور است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور، مهراله رخشانی‌مهر صبح سه شنبه در بازدید از پروژه های آموزشی در دست احداث و نیمه‌تمام شهرستان تفت با اشاره به پروژه 12 کلاسه اسلامیه که از 30 سال پیش، نیمه کاره رها شده است، اظهار داشت: وقتی پروژه ای 30 سال به حال خود رها شود در واقع منابع کشور هدر رفته و نتوانسته ایم از آن استفاده کنیم.

وی با بیان اینکه نیمه کاره رها کردن پروژه ها، هزینه اصلاح سازه را به دنبال دارد، افزود: بدترین ظلم در حق سیستم عمرانی این است که عمر و زمان ساخت یک پروژه را طولانی کنیم.

رئیس سازمان نوسازی مدارس تاکید کرد: بر همین اساس اولویت ما تکمیل پروژه های نیمه تمام است و تلاش کردیم مدت زمان و پروسه ساخت پروژه ها را کاهش دهیم و به 18 ماه برسانیم.

رخشانی‌مهر تاکید کرد: حضور خیران در شهرستان تفت قابل توجه است و تعداد زیادی پروژه خیرساز در این شهرستان وجود دارد که برخی از آنها به بهره برداری رسیده و تعدادی هم نیمه کاره است که با تعیین سهم دولت، وارد فاز بهره‌برداری می‌شود.

وی عنوان کرد: با تلاش و پیگیری مسئولین و نمایندگان منطقه این اطمینان را می‌دهم اتفاقات خوبی در حوزه مدرسه‌سازی رخ دهد و پروژه‌ها با سرعت مناسبی پیش برود تا در مهرماه آینده و دهه فجر 1400 پروژه‌های خوبی تحویل آموزش و پرورش دهیم.

طرح توسعه مدرسه خیرساز در شهرستان تفت کلنگ زنی شد

رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور صبح امروز همچنین در مراسم کلنگ زنی طرح توسعه مدرسه خیرساز مهدیان در روستای همت‌آباد تفت اظهار داشت: حضور خیران مدرسه ساز در استان یزد به ویژه شهرستان تفت، تحسین برانگیز و قابل توجه است.

وی با تاکید بر اینکه دولت نیز به دنبال تکمیل وتحقق کامل تعهدات خود در قبال خیران مدرسه ساز و پروژه ‌های آنهاست، افزود: تعدادی از پروژه‌های خیرساز به دلیل عدم انجام تعهدات دولت معطل مانده بود که در پایان سال 99 اعتبارات خوبی به آنها تخصیص یافت و به زودی تکمیل می شوند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار